آشنایی با ویلای شهرکی و ویلای غیر شهرکی (مستقل) در شمال

در سال های اخیر دلایل متعدد اقتصادی، ازدحام شهرها، آلودگی هوا و … باعث شده افراد به خرید ویلا در شمال روی آورند. قبل از خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال باید به نکاتی توجه کرد، یکی از این نکات مهم که در این مقاله به آن پرداخته ایم، شهرکی یا غیر شهرکی بودن ویلا در شمال می باشد.

 

 

ویلای شهرکی
ویلای شهرکی به آن دسته از ویلاها در شمال گفته می شود که درون مجموعه ای بزرگ و محصور احداث می شوند و دارای مزایایی مانند امنیت، مشاعات شهرک، قیمت مناسب تر و … می باشند. هنگام خرید ویلای شهرکی در شمال توجه کنید که تعداد ویلاهای شهرک زیاد نباشد و حدودا بین 15 تا 20 واحد باشد چرا که اگر بیشتر از این تعداد باشد باعث می شود ویلاها نزدیک هم قرار بگیرند و آسایش شما کم شود. همچنین ویلاهای شهرکی دارای نگهبانی 24 ساعته هستند. ویلاهای شهرکی دارای هزینه های جاری نظیر هزینه نگبانی، هزینه نگهداری گل و گیاه و فضای سبز و … نیز می باشند.
سازندگان ویلای شهرکی در شمال که معمولا در زمینی با متراژ بالا در حومه شهر اقدام به ساخت ویلاهای شهرکی می کنند، هزینه کمتری را متحمل می شوند. چرا که می توانند مصالح را با قیمت کمتری از کارخانه خریداری کنند. همچنین می توانند از الگوهای مشابهی برای ساخت ویلاها استتفاده کنند.

 

ویلای غیرشهرکی
ویلاهای غیرشهرکی و مستقل به آن دسته از ویلا ها گفته می شود که به صورت تکی در مناطق جنگلی و یا ساحلی ساخته می شود. اکثر این ویلاها شخصی ساز هستند. ویلاهای غیر شهرکی نسبت به ویلای شهرکی دارای قیمت بالاتری می باشد. دلیل آن استفاده از زمین بیشتر، خرید مصالح به صورت جزیی، گرفتن مجوز ساخت بصورت تکی، استفاده از متریال لوکس مطابق با سلیقه خود و … می باشد. ویلای غیر شهرکی در شمال از آزادی عمل بیشتری برخوردارند زیرا ویلاها با فاصله مناسب از هم قرار دارند و می توانند دیوار حیاط را تا ارتفاع زیاد بالا ببرند.

 

 

چنانچه به دنبال خرید ویلای شهرکی و یا غیر شهرکی در شمال می باشید، می توانید با گروه مشاورین شمینا تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه