ابعاد مناسب زمین برای خرید زمین در نوشهر و ساخت ویلا

بسیاری از افراد که دلشان می خواهد در شمال کشور و در شهر نوشهر ویلا داشته باشند، ترجیح می دهند اقدام به خرید زمین در نوشهر کنند و سپس ویلایی مطابق با سلیقه و نیاز خودشان در آن بسازند. چرا که هزینه ساخت ویلا در نوشهر به مراتب بسیار ارزان تر خرید ویلا در نوشهر می باشد. نوشهر یک شهر ساحلی با آب و هوای فوق العاده دلپذیر می باشد که هر ساله افراد زیادی را جذب این نواحی می کند. قرار گرفتن نوشهر میان جنگل و دریا سبب شده نوشهر موقعیت ویژه ای در استان مازندران و مناطق شمالی برای خرید زمین و ساخت و ساز پیدا کند. شما با هر بودجه ای می توانید به راحتی در شهر نوشهر و یا مناطق اطراف این شهر زمین خریداری کنید. اما نکته مهم برای اینکار، خرید زمین با ابعاد مناسب می باشد که پیش از طراحی و اجرای نقشه باید به آن پرداخته شود. در ادامه به خصوصیات زمین و ابعاد مناسب زمین برای ساخت و ساز پرداخته می شود.

 

 

برای ساخت ویلایی که در ذهن دارید، شما به یک زمین با ابعاد مناسب نیاز خواهید داشت. میزان بودجه شما و هدف شما از خرید زمین در نوشهر، می تواند در انتخاب ابعاد زمین تاثیر گذار باشد. معمولا زمین هایی که دارای کاربری مسکونی می باشند و مستطیل یا مربعی شکل می باشند، برای ساخت ویلا در نوشهر بسیار مناسب هستند. البته برای ساخت ویلاهای بزرگ بهتر است زمین های مستطیلی را انتخاب کنید که نسبت طول و عرض آن متناسب و کم باشد. زمینی که برای ساخت ویلا در نوشهر خریداری می کنید، باید کمترین اریب را داشته باشد. اما اگر زمین اریب را خریداری کردید، هنگام ساخت نباید در بخش زیر بناب ویلا لحاظ شود. از قسمت های اریب می توانید برای طراحی و ساخت بالکن استفاده کنید که در هر صورت در زیربنای ویلا لحاظ می شود و به آن لطمه می زند.

 

 

هر ویلا از قسمت های مختلفی مانند آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام و … تشکیل شده است. پیش از طراحی ویلا باید به محل قرارگیری هر یک و ابعاد آن توجه شود. در واقع بسته به کاربری هر یک از این موارد، باید طراحی ویلا انجام شود و فضای مناسب تدارک دیده شود. هنگام ساخت ویلا در نوشهر معمولا از فضای جلوی ساختمان برای پارکینگ استفاده می شود. اما زمانی که متراژ زمین کم باشد، باید فضای جداگانه برای پارکینگ نیز طراحی شود.

 

 

انتخاب زمین با ابعاد مناسب و استاندارد، می تواند هزینه پیمانکاری و ساخت ویلا را تا حدود زیادی کاهش دهد. چرا که ساخت ویلا در زمین های بدقواره، با مشکلات زیادی همراه می باشد که دغدغه زیادی را برای پیمانکاران بوجود می آورد. پیمانکار برای اینکه یک ویلای استاندارد در زمین هایی با ابعاد نامناسب بسازد، باید زمان بیشتری را نیز صرف کند. همه این موارد می تواند باعث بالا رفتن هزینه پیمانکاری و ساخت ویلا در نوشهر شود. زمانی که یک ویلا با ابعاد مناسب خریداری می کنید، به راحتی می توانید طرح و نقشه ای استاندارد را در آن پیاده کنید که ویلایتان دارای نورگیر مناسب، پارکینگ، بالکن و تراس زیبا، چشم انداز عالی باشد. همچنین در این صورت شما می توانید ویلایتان را در فاصله مناسب از زمین یا ویلای مجاور بسازید. صرفه جویی در هزینه ساخت را می توانید با خرید زمی نخوش قواره در نوشهر شروع کنید. ساخت یک سازه در زمین بدقواره بدون تردید هزینه بیشتری از ساخت ویلا در ابعاد متناسب بر می دارد.

 

 

بسیاری از ویلاهای ایراد دار که در شهر نوشهر و یا هر منطقه دیگر مشاهده می کنید، به دلیل ابعاد نامناسب زمین و بدقواره بودن زمین می باشد. با توجه به تجربه چندین ساله گروه مشاورین املاک شمینا در ساخت خانه و ویلا در نوشهر، خرید زمین با ابعاد نا متناسب می تواند هزینه زیادی را برای ساخت ویلا داشته باشد. بنابراین برای خرید زمین در نوشهر باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. برای پیدا کردن زمین مناسب و خرید زمین در نوشهر، می توانید با کارشناسان حرفه ای و با تجربه گروه مشاورین املاک شمینا تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در خصوص انتخاب بهترین و مناسب ترین زمین را دریافت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه