استفاده از دیوار سبز برای ویلای شمال

همه افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، هدف آن ها لذت بردن از سرسبزی و طراوت مناظر اطراف ویلا می باشد که پس از اقامت و استراحت چند روزه به آرامشی وصف ناپذیر دست یابند تا با نشاط فراوان به کار و فعالیت روزانه خود بپردازند. بنابراین تا حد امکان باید سعی کنند فضای خارجی ویلا را طوری طراحی کنند که کمتر رنگ و بوی ویلای شهری و آپارتمان را داشته باشد. یکی از عناصر مهم در طراحی و زیبایی حیاط ویلا، اجرای دیوار سبز می باشد. زمانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر و یا خرید ویلا در رویان می باشید، ممکن است این دیوار را دیده باشید و برایتان جذاب بوده باشد. در این مقاله به بررسی بیشتر دیوار سبز در شمال می پردازیم.

 

 

دیوار سبز همان دیوارهای حیاط ویلا و یا خود ویلا می باشد که با گیاهان طبیعی و مصنوعی پوشیده شده تا مصالح به کار رفته برای ساخت دیوار مانند آجر و سیمان و … خودنمایی نکنند. اگرچه امروزه پوشش مصنوعی برای این کار تولید شده ولی استفاده از گیاهان طبیعی در شرایط آب و هوایی شمال، بیشتر مورد پسند افرادی است که به دنبال خرید ویلا در شمال می باشد چرا که می توانند نقش مهمی در تصفیه هوای محیط داشته باشند. برای به وجود آوردن دیوار سبز طبیعی در شمال می توانید در کنار دیوار ویلا، باغچه ای برای کاشت گیاهان رونده ایجاد کنید و یا این گیاهان را در گلدان بکارید.

 

 

ایجاد دیوار سبز با گیاهان طبیعی هزینه کمتری خواهد داشت اما به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارد. زیرا در زمان مناسب باید آبیاری و یا اصلاح شوند.

 

دیوار سبز هوشمند

با گسترش تکنولوژی و به کار گیری آن در امور مختلف، دیوار سبز هم از تکنولوژی به روز بی بهره نمانده است. دیوار سبز هوشمند یکی از مواردی است که با به کارگیری تکنولوژی جدید به نگهداری درست از گیاهان کمک فراوانی کرده است. امروزه برای ساخت دیوار سبز هوشمند، با استفاده از حسگرهایی، اطلاعاتی در مورد املاح خاک، رطوبت، آب مورد نیاز و … دریافت می شود. عواملی همچون دمای محیط، نور خورشید و … اندازه گیری می شود و با استفاده امکانات فراهم شده وضعیت گیاه کنترل می شود. شما تمام اطلاعات راجع به دیوار سبز را از طریق گوشی خود دریافت خواهید کرد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه