استفاده از سازه ی بتنی یا فلزی برای ساخت ویلا

مسئله ای که هنگام خرید ویلا در شمال برای ما بسیار مهم است استحکام بنا می باشد و ساخت بنای مستحکم هدف نهایی است. استفاده از نوع سازه در استحکام بخشیدن به بنا بسیار تاثیر گذار است و به موارد زیادی از جمله منطقه ی جغرافیایی وابسته است. این مقاله به تشریح سازه ی بتنی و فلزی خواهد پرداخت.

 

با توجه به بازار استفاده از این دو سازه می توان مشاهده کرد که سازه های بتنی بیشتر در ساخت ویلا مورد استفاده قرار می گیرند و از این حیث می توان سازه های بتنی را پیشتاز اعلام کرد.

 

 

علاوه بر انتخاب نوع سازه یکی از موارد مهم دیگر، نحوه ی اجرای سازه است؛ یعنی با یک طراحی مناسب و بکارگیری صحیح سازه ها می توانیم مهر تایید را بر امنیت یک ویلا بزنیم.

 

مقایسه بین سازه ی بتنی و سازه ی فلزی

 

استفاده از سازه های بتنی به لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و این مسئله برای کسانی که به ساخت و ساز به عنوان یک روش سرمایه گذاری در شمال نگاه می کنند، بسیار مهم است زیرا ساخت یک ساختمان با هزینه ی کمتر و زمان کوتاه تر در صنعت ساخت و ساز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما قصد خرید ویلا در متل قو و یا خرید ویلا در کلارآباد را با هزینه ی کمتری را دارید، استفاده از سازه های بتنی یکی از بهترین گزینه هاست.

سازه ی فلزی در برابر آتیش به نسبت سازه ی بتنی مقاوم تر است و از این منظر سازه ی فلزی را می توان پیشتاز دانست اما باید این نکته را در نظر گرفت که نیازمند هزینه های بیشتر نیز می باشد.

 

 

به خاطر آب و هوای مرطوب شمال، استفاده از سازه ای که در برابر رطوبت مقاوم باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از این نظر سازه های بتنی پیشگام هستند، زیرا سازه های فلزی در رطوبت دچار خوردگی می شوند و موجب فرسایش زود هنگام ساختمان خواهند شد و به همین دلیل طرفداران کمتری در این منطقه دارد.

 

مزایا و معایب هر کدام از دو سازه به اختصار بیان شد؛ با مقایسه ی اجمالی بین سازه های بتنی و فلزی و در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی در شمال کشور می توان به این نتیجه رسید که سازه های بتنی برای ساخت ویلا در شمال گزینه بهتری در مقایسه با سازه های فلزی هستند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه