اشتباه رایج هنگام خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در نوشهر، رویان، نور و … در سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و وجود مشکلات در این زمینه جزو دغدغه هایی است که همواره افرادی را که قصد خرید ویلا در این شهرها را دارند، درگیر کرده است. لازم است این اشتباهات و مشکلات را بشناسیم و با استفاده از راه حل هایی، با خیال راحت اقدام به خرید ویلا در شمال نماییم. در این مقاله سعی شده اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال را به شما معرفی کنیم و پیشنهاداتی را ارائه دهیم تا یک انتخاب درست داشته باشید و همواره از انتخاب خود راضی باشید.

 

 

اشباه اول که هنگام خرید ویلا در شمال بسیار رایج است این است که افراد همواره به دنبال ویلاهای بزرگ هستند. غافل از اینکه هزینه نگهداری ویلاهای بزرگتر بیشتر است. بنابراین باید این نکته را مد نظر قرار دهید که تعداد نفراتی که ممکن است به این ویلا بیایند چند نفر هستند و چند روز از سال را در این ویلا خواهید گذارند. اگر تعداد خودرو و تعداد اعضای خانواده شما زیاد است، می توانید ویلاهای بزرگتری را انتخاب نمایید.

 

 

اشتباه دیگر افراد هنگام خرید ویلا در شمال این است که فکر می کنند ویلای ساحلی بهترین انتخاب هستند. با وجود اینکه دریا و ساحل یکی از جذابیت های شمال کشور می باشد، اما نمی توان گفت ویلای ساحلی در شمال بهترین انتخاب هستند. چرا که فاصله دریا و جنگل در اکثر های شمالی، نظیر نوشهر، رویان، نور، محمود آباد و … به قدری کم است که دسترسی به هر دوی آن در کمترین زمان ممکن است. بنابراین شما می توانید یک ویلای جنگلی و لوکس با امکانات به روز بخرید در حالی که به دریا هم دسترسی داشته باشید و ساعاتی در روز را برای لذت بردن از ساحل به آنجا بروید.

 

یکی دیگر از اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا این است که افراد فکر می کنند ویلای شهرکی، محدود می باشد و آزادی عمل کمتری برای خوش گذرانی دارند. در صورتی که اکثر سازندگان ویلای شهرکی سعی می کنند ویلاها را طوری بسازند که کسی احساس محدودیت نکند و در روزهایی که افراد در ویلای خود هستند، از ویلای خود لذت ببرند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه