اقداماتی مهم برای فروش بهتر ویلا در شمال

خرید و فروش ویلا در شمال از گذشته تاکنون طرفداران بسیاری داشته است. افرادی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر، متل قو، رویان و سایر شهرهای شمال می باشند، رعایت برخی مسائل و نکات توجهشان را جلب خواهد  کرد و تاثیر مثبتی بر خرید آنها خواهد گذاشت. در ادامه برخی از نکاتی که رعایشان از جانب صاحب ویلا باعث فروش بهتر ویلا خواهد شد را بیان خواهیم کرد.

 

 

در ابتدا شما باید علاوه بر روش های سنتی که برای فروش ویلا در شمال بکار می برید، یعنی مراجعه به یک مشاور املاک در نزدیکی محل ویلایتان، از روش های جدید و اینترنتی نیز استفاده کنید. شما باید آگهی مربوط به فروش ویلایتان را در سایت های معتبر خرید و فروش ویلا ثبت کنید. معمولا افرادی که به دنبال خرید ویلا در متل قو، نوشهر و … می باشند، و زمان کافی برای بازدید حضوری از ویلاها را ندارند، از طریق این سایت ها ویلای مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

 

سعی کنید ظاهر ویلایتان را سر و سامان دهید تا توجه خریدار را جلب کند. شما می توانید با اندکی هزینه ظاهر ویلا را آراسته کنید که مورد پسند همه باشد. از نظافت و تمیز کردن خانه غافل نشوید. زیرا خریدار با دقت تمام قسمت های خانه را وارسی خواهد کرد.

 

قبل از فروش ویلا سعی کنید خانه را نقاشی کنید. برای این کار بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید تا علاوه بر دلباز نشان دادن خانه، خریدار را به خرید ویلا ترغیب کند. چنانچه دیوار ویلا را بتازگی رنگ کرده اید و فقط برخی از نقاط دیوار نیاز به رنگ آمیزی دارد، می توانید لکه گیری کنید.

 

برخی از وسایل خانه که نیاز به تعمیر دارد، تعمیر کنید. لامپ های سوخته را تعویض کنید، دستگیره های شل و خراب شده را تعویض کنید. شیرآلاتی که نیاز به تعمیر دارند را تعمیر کنید. این مشکلات اگرچه کوچک و جزیی به نظر می رسد، اما در قصد خرید افراد تاثیر گذار است و خریدار را از خریدن ویلای شما منصرف خواهد کرد.

 

پیش از ورود خریدار برای بازدید از ویلایتان، بو زدایی کنید. بوی فاضلاب، گاز، حیوان خانگی و … ممکن است خریدار را منصرف کند. همچنین اشیا قیمتی و با ارزش را از دید افراد پنهان کنید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه