بازسازی و بهسازی ویلا چیست؟

اگر اقدام به خرید ویلا در شمال کرده باشید ولی از طراحی داخلی یا خارجی آن راضی نباشید یا قصد دارید که بعضی امکانات ویلای خود را ارتقا دهید باید اقدام به بهسازی یا بازسازی ویلای خود نمایید. در ادامه می خواهیم ببینیم که چه زمانی ویلا را بازسازی و چه زمانی آن را بهسازی می کنند، از شما دعوت می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

 

کلمه ی بهسازی ویلا زمانی به کار می رود که شما می خواهید ویلای خود را به لحاظ ایمنی در برابر حوادث احتمالی همچون زلزله تقویت کنید. شما می توانید اقدام به بهسازی ویلا طبق آیئن نامه های جدید کنید و ویلای خود را در برابر حوادث طبیعی مقاوم نمایید. شما در بازسازی ویلا با پیکره ی اصلی ساختمان یعنی با ستون ها و تیرچه ها و قسمت های داخلی دیگر ساختمان سرو کار دارید.

 

 

 

با گذشت زمان و تغییر سلایق و علایق، بازسازی ویلا امری غیر قابل انکار است، واژه ی بازسازی ویلا زمانی به کار می رود که می خواهید ویلای خود را به لحاظ ظاهری تغییر دهید، در واقع بازسازی به بهبود نمای داخلی یا خارجی ویلا مربوط می شود، در بازسازی، شما دیگر کاری با سازه های اصلی بنا ندارید. همچنین گاهی بازسازی برای هماهنگ شدن با فضای شهری انجام می شود تا شاهد نمای زیباتری باشیم.

 

 

 

بازسازی ویلا به نسبت بهسازی ویلا بیشتر به چشم می آید زیرا شما تغییرات را لمس خواهید کرد، از همین روی بیشتر مورد توجه همگان می باشد. بازسازی ویلا در شمال توسط معماران انجام می شود و به حوزه ی طراحی داخلی مربوط است بنابراین می توانید بازسازی ویلای خود را به کسی که در حوزه ی طراحی داخلی ویلا تجربه کسب کرده واگذار نمایید. طراحان داخلی با در نظر گرفتن مواردی چون بافت شهری، شرایط منطقه ای و .. می توانند به بازسازی بهتر ویلا کمک کنند. همچنین در بازسازی باید نوع مصالح را برای شرایط آب و هوایی و رسیدن به نتیجه ی مورد نظر، مورد توجه قرار داد، مثلا برای بازسازی ویلا در شمال که رطوبت هوا بالاست، باید نوع مصالح را متناسب با هوای مرطوب انتخاب کرد. هزینه ی بازسازی نیز یک فاکتور مهم و تعیین کننده می باشد و شما با توجه به میزان بودجه، می توانید تغییرات متناسب با آن را اعمال کنید.

 

اگر اقدام به خرید ویلا در کلارآباد و یا خرید ویلا در متل قو کرده باشید با گذشت زمان و فرسوده شدن بافت ویلا و تغییر در طراحی بناها، نیاز به بازسازی و بهسازی ویلا امری غیر قابل انکار می باشد، لازم است که با در نظر گرفتن جوانب مختلف ذکر شده گزینه ی مناسب را برای تغییر بیابیم و اقدام به بهسازی یا بازسازی ویلای خود کنیم.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه