با خرید ویلای لاکچری در نمک آبرود چه امکاناتی خواهید داشت؟

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و در شهر نمک آبرود باشید، حتما در بین آگهی های مربوط به خرید و فروش ویلا در نمک آبرود عباراتی همچون ویلای لوکس و ویلای لاکچری به چشمتان خورده است. این ویلاها با امکانات و ویژگی های خاصی که دارند، امروزه طرفداران زیادی بین خریداران ویلا در نمک آبرود پیدا کرده اند. خرید ویلاهای لاکچری در نمک آبرود به دلیل قیمت بالایی که دارند، فقط برای برخی از اقشار امکان پذیر می باشد و همه افراد توان خرید این ویلاها را ندارند. ویلاهای لاکچری دارای متراژ بالایی می باشند و معمولا به صورت دوبلکس و تریپلکس ساخته می شوند. در ویلاهایی با متراژ بالا امکان ایجاد استخر، روف گارن، تراس سبز و دیگر امکانات رفاهی به راحتی وجود خواهد داشت. همچنین برای ساخت ویلاهای لاکچری و لوکس از امکانات زینتی و متریال خاصی برای نمای خارجی و داخلی ویلا استفاده می کنند که رنگ و لعاب بسیار زیبایی به ویلا می بخشد. برخی از مهم ترین امکانات ویلاهای لاکچری داشتن استخر و جکوزی، محوطه سازی حرفه ای، تراس سبز، روف گاردن و … می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

 

از مهم ترین امکاناتی که در سال های اخیر مورد توجه خریداران ویلا در نمک آبرود واقع شده، داشتن استخر و جکوزی می باشد. حتی بسیاری از افراد که به دنبال اجاره کردن ویلا در نمک آبرود می باشند نیز به دنبال ویلاهای استخردار می باشند. ویلاهای لاکچری اغلب دارای استخر در داخل ساختمان ویلا و یا در محوطه ویلا می باشند که این امکان را به افراد می دهد که در کنار خانواده و در محیطی پاکیزه به شنا و آب تنی بپردازند.

 

 

روف گاردن از دیگر امکانات ویلاهای لوکس و لاکچری در نمک آبرود می باشد که امروزه در بسیاری از ویلاهای این منطقه به چشم می خورد. شما می توانید در روف گاردن یک باغ ایده آل برای خودتان داشته باشید و با قرار دادن میز، صندلی، آلاچیق، آبنما، شومینه، تاب و … یک فضای تفریحی و شرایط مناسب برای جمع شدن دوستان و افراد خانواده در فضایی خصوصی ایجاد کنید. اجرای روف گاردن بر روی بام ویلا در نمک آبرود یک ایده نو به شمار می رود که علاوه بر ایجاد فضای سبز و دلنشین، می تواند به مانند یک عایق در برابر گرما، سرما و صوت عمل کند. عموما برای ساخت و اجرای روف گاردن از متریال با کیفیت استفاده می شود که در دراز مدت نیاز به تعمیر و تعویض ندارند. افرادی که نگران رطوبت شمال برای تخریب و رطوبت زدگی ویلایشان می باشند، جالب است بدانند که روف گاردن عمر سازه را افزایش می دهد که این خود به نوعی یک امتیاز برای ویلاهای شمالی محسوب می شود.

 

 

داشتن تراس سبز از دیگر ویژگی های ویلاهای لاکچری در نمک آبرود می باشد. اغلب افرادی که اقدام به خرید ویلا در نمک آبرود می کنند، دلشان می خواهد در تراس ویلا، عصرانه و یا صبحانه صرف کنند و از چشم انداز اطراف ویلا لذت ببرند. امروزه سازندگان ویلا در شمال سعی می کنند به این مورد توجه داشته باشند و با استفاده از گل و گیاهان متنوع تراس سبز ایجاد کنند.

از دیگر ویژگی های ویلاهای لاکچری در نمک آبرود، محوطه سازی می باشد. بدون شک اولین منظره ای که خریداران با آن مواجه می شوند، دکوراسیون و نمای خارجی ویلا می باشد. بنابراین ویلاهای لاکچری باید ظاهری جذاب و زیبا داشته باشند به طوری که در نگاه اول خریداران و مشتریان را مجذوب خود کنند. این مساله به اندازه ای اهمیت پیدا کرده است که نیروی متخصص و پیمانکاران حرفه ای برای انجام این کار را می طلبد. استفاده از پوشش گیاهی مناسب، ساخت آلاچیق، ساخت آبنما و … از مواردی است که باید در محوطه سازی ویلاهای لاکچری به آن اهمیت زیادی داده شود. چرا که همه این موارد در نمای بیرونی و خارجی ویلا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

 

اگر که قصد خرید ویلای لاکچری در نمک آبرود را دارید، لازم است هنگام بازدید از ویلا به این موارد توجه داشته باشید. برای خرید ویلای لاکچری در نمک آبرود، متل قو، نوشهر و … می توانید با گروه مشاورین املاک شمینا تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، از نمونه ویلاهای لاکچری در این شهرها بازدید کنید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه