بهترین زمان برای خرید ویلا در متل قو

امروزه شهر متل قو به یکی از جاذبه های گردشگری در کشور تبدیل شده است و به دلیل آب و هوای بکر و چشم انداز های بی نظیری که دارد، مسافران زیادی را از سراسر کشور به این شهر می کشاند. شش ماه اول سال توریست های بیشتری به متل قو سفر می کنند که دلیل آن مطلوب و خنک بودن آب و هوای این منطقه در این دو فصل اول سال نسبت به دگر استان های کشور می باشد. در این بین برخی از گردشگران چندین بار در سال به این شهر سفر می کنند و یا مدت زمان زیادی را در این شهر می مانند که اجاره هتل برایشان به صرفه نیست و اقدام به خرید ویلا در متل قو می کنند. به همین خاطر بازار خرید و فروش ویلا در متل قو در فصل های بهار و تابستان داغ تر است و سرمایه گذاران زیادی در این دو فصل برای خرید ویلا و یا خرید زمین در متل قو به بنگاه های املاک این شهر مراجعه می کنند. همچنین بهار و تابستان زمان بهتری برای مشاهده ویلاهای شهر متل قو نیز می باشد. چرا که شما می توانید در این فصل از اطراف ملک نیز بازدید کنید و چشم انداز و ویوی ویلا را نیز بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای انتخاب ویلایتان بگیرید. در این فصول که تقاضا برای خرید ویلا در متل قو بالا می رود، قیمت املاک نیز افزایش می یابد.

 

 

در دو فصل دیگر سال معمولا معاملات این شهر وارد فاز عقب نشینی می شوند و بازار خرید و فروش ویلا در متل قو کمی آرام می گیرد. به همین دلیل افرادی که تمایل زیادی برای فروش ویلای خود دارند، با قیمت پایین تر از عرف نیز حاضر به فروش ملک خود می باشند و خبری از قیمت های رقابتی نیست. بنابراین افراد می توانند با قیمت مناسب تری ویلا خریداری کنند. به این ترتیب کم کم بازار دوباره جان می گیرد و قیمت خرید ویلا و زمین در متل قو دوباره افزایش می یابد.

 

 

دریاگوشه از پرطرفدار ترین و محبوب ترین مناطق این شهر می باشد. اما این شهر به خاطر موقعیت توریستی ای که دارد، سرمایه گذاران زیادی را جذب خودش کرده است و کم کم بازار خرید و فروش املاک در متل قو به نواحی اطراف و حومه نیز گسترش پیدا کرده است و ارزش املاک در دیگر مناطق متل قو نیز رشد چشمگیری داشته است. بسیاری از ویلاهایی که در تیله کنار، دانیال، سلامت سرا، سی سرا، اسبچین و … به فروش می رسند، دارای امکاناتی همچون استخر، جکوزی، چشم انداز عالی و … می باشند که قیمت آن ها کمتر از قیمت ویلاهای منطقه دریاگوشه نیست.

 

 

با توجه به توضیحات فوق و نوسانات بازار خرید و فروش ملک در متل قو، به این نتیجه خواهیم رسید که بازار خرید و فروش ویلا و زمین در متل قو هرگز نمی خوابد و بر عکس همواره در حال رشد می باشد. ساخت و ساز در این مناطق با توجه به تورم و گرانی مصالح ساختمانی همچنان همیشه پر رونق و رو به رشد است. با توجه به پروژه های عمرانی انجام شده و در دست اجرا مانند برج های سوپر لوکس قو الماس خاورمیانه، پروژه آزادراه تهران- شمال و پروژه های کوچک و بزرگ در این شهر، انتظار می رود تقاضا برای خرید و فروش ملک در این شهر در سال های آینده به اوج خودش برسد.

 

 

در هنگام خرید ویلا در شمال دقت داشته باشید که از کدام شرکت و یا کدام مشاور املاک ویلا خریداری می کنید و آیا قابل اعتماد می باشند یا خیر. با افزایش خرید و فروش ملک در این منطقه و افزایش ارزش املاک در متل قو، کلاهبرداران زیادی به این حیطه ورود پیدا کردند که شما به راحتی نمی توانید به هر کسی اعتماد کنید. از این رو مراجعه به یک مشاور املاک مورد اعتماد و خوشنام می تواند نگرانی های شما را هنگام خرید ملک در متل قو را به حداقل برساند و کمک کند تا با خیال راحت ویلای مورد نظرتان را خریداری کنید. گروه مشاورین املاک شمینا بزرگ ترین مرجع خرید و فروش املاک در متل قو می باشد که با ارائه و معرفی بهترین ویلا و زمین، در این مسیر همراه شما می باشد تا با خیالی آسوده در این شهر سرمایه گذاری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاوران ما بهره لازم را ببرید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه