تاثیر آزادراه تهران شمال بر خرید و فروش ملک در شمال

پروژه آزادراه تهران شمال یکی از پروژه های بزرگ راه سازی کشور می باشد که شهر تهران را در مدت زمان کوتاهی به شهر چالوس وصل می کند. بدون شک این آزادراه می تواند از عوامل مهم و تاثیرگذار بر رشد و توسعه بازار خرید و فروش ملک و زمین در شهرهای متل قو، کلارآباد، نوشهر، نمک آبرود و … شود.

 

 

آزادراه تهران شمال دارای 4 قطعه (4 فاز) می باشد که به صورت مختصر به توضیح آن می پردازیم.
الف) قطعه یک آزادراه تهران-شمال: این منطقه از تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان، امامزاده عقیل، تونل تالون و دره لانیز به سه‌راهی شهرستانک می‌رسد، طول این قطعه 32 کیلومتر بوده و با حذف کردن راه فعلی که از کرج می گذرد، مسیر فعلی حدود 60 کیلومتر کوتاه تر می شود.
ب) قطعه دو آزادراه تهران-شمال: این منطقه حدفاصل دو آب شهرستانک – پل زنگوله به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر است.
ج) قطعه سه آزادراه تهران-شمال: این مسیر حدفاصل پل زنگوله – سه‌راهی دشت نظیر و مرزن آباد به طول تقریبی ۴۷ کیلومتر است.
د) قطعه چهار آزادراه تهران-شمال: قطعه چهار آزادراه تهران – شمال حدفاصل سه‌راهی دشت نظیر مرزن‌آباد – چالوس به طول حدود ۲۰ کیلومتر است.

 

افتتاح این آزاد راه باعث می شود ساکنین شهر شلوغ و آلوده تهران که به دنبال آرامش و زندگی در منطقه خوش آب و هوا و به دور از آلودگی و سر و صدا هستند، در شهرهای متل قو، کلارآباد، نمک آبرود، نوشهر و … اقدام به خرید ویلا کنند و به صورت دائمی دراین مناطق زندگی کنند. خرید و فروش ویلا در شمال باعث رشد اقتصادی چشمگیر، رونق کسب و کار و گردش سرمایه و پول در این شهرها شود. برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال کشور را دارند، بهترین فرصت است تا با خرید زمین در شمال و یا خرید ویلا در شمال در مدت زمان کوتاه به سود چشمگیری دست یابند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه