تهیه ی نقشه ی ویلا

قبل از طراحی نقشه ی یک ویلا باید مسائل مختلفی همچون وضعیت زمین، نوع بافت، نحوه ی تابش آفتاب، میزان وزش باد و مواردی از این دست مورد بررسی قرار بگیرند. باید مکان هر آنچه لازم است تا در ویلا موجود باشد اعم از ارتباط بین فضاها، مسیرها و معابر، محل تمام المان های مورد نیاز در نقشه مشخص شود و استفاده ی حداکثری از فضای موجود به عمل آید. اگر شما اقدام به خرید ویلا در متل قو و یا خرید ویلا در کلارآباد کرده باشید در صورت عدم رضایت از نقشه ی اولیه آن را مطابق با سلیقه ی خود تغییر دهید.

 

با توجه به فضای موجود طراح تصمیم می گیرد که چگونه نقشه ای را ترسیم نماید؛ یک طراح باید بتواند از فضای کم حداکثر بهره را ببرد و ویلایی بزرگ را خلق کند زیرا به ویلاها در مقایسه با سایر ساختمان ها فضای بیشتری اختصاص داده می شود. افزایش تقاضا برای ویلاهای کوچک موجب شده این روزها این ویلاها مورد توجه قرار بگیرند و ما شاهد تنوع در ساخت ویلای کوچک هستیم.

 

 

 

 

سبک ویلا باید قبل از نقشه ی آن مشخص شود و طبق آن اقدام به تهیه ی نقشه نمود. همچنین با توجه به سازه ای که برای ویلا مد نظر دارید نقشه ی ویلا تغییر می کند اینکه ویلای فلت را می پسندید یا ویلای با طبقات بیشتر مانند ویلای دوبلکس و تریپلکس. توجه به موقعیت قرار گیری ویلا به لحاظ ساحلی یا جنگلی بودن نیز برای تعیین جهت قرار گیری ویلا اهمیت دارد.

 

استفاده از تکونولوژی های روز هنگام ساخت ویلا در شمال مهم می باشد، استفاده از سیستم های هوشمند هنگام طراحی ویلا، سیستم های امنیتی و در نظر گرفتن زمین بازی مواردی است که باید بدان ها توجه نمود.
پس از آن که طراحی نقشه ویلا انجام شد باید به نوع مصالحی که برای ساخت ویلا با توجه به نوع آب و هوا به کار گرفته می شوند توجه نمود. برای آب و هوای مرطوب شمال باید متریالی انتخاب شوند که در برابر رطوبت مقاوم باشند و در مناطق خشک باید موادی که در برابر عواملی مانند آتش سوزی مقاوم هستند مورد استفاده قرار گیرند.

 

توجه به مواردی همچون نوع ویلای ساحلی یا جنگلی و سبک ساخت، برای طراحی نقشه ی ویلای شمال مهم است و باید هنگام طراحی به همه ی این موارد توجه نمود تا بتوان ویلایی مقاوم در برابر عوامل فرسایشی با استفاده ی حداکثری از فضا و طراحی زیبا ساخت. اگر شما از نقشه ی مناسبی هنگام ساخت ویلا استفاده کرده باشید هنگام فروش ویلا در شمال دیگر نیازی نیست که نگران به فروش رفتن آن نباشید زیرا ویلاهایی با نقشه های مناسب و زیبا همیشه طرفداران خود را دارد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه