توجه به چه مواردی در خرید زمین در شمال اهمیت دارد؟

امروزه بسیار مشاهده می کنیم که افراد اقدام به خرید زمین یا خرید ویلا در شمال کرده اند و علاقه مند به سرمایه گذاری در این منطقه هستند. علت این مسئله موقعیت مناطق شمالی، تراکم جمعیت مناسب و ظرفیت های گردشگری این منطقه است. همچنین ارزان بودن زمین در این شهرها یکی دیگر از دلایلی است که  افراد را ترغیب به خرید زمین در این مناطق می کند. هزینه های ساخت و ساز نیز در شهرهای شمالی کمتر است و این یک فرصت مناسب برای افرادی است که می خواهند در حوزه ی ساخت و ساز سرمایه گذاری کنند. اما لازم است بدانید که نمی توان خودسرانه و بدون شناخت و آگاهی از مناطق مختلف دست به خرید زمین در شمال زد. در ادامه راه کارهایی به شما ارائه می دهیم تا بتوانید خرید هدفمندتری انجام دهید.

 

 

در مرحله ی نخست باید ببینید هدفتان از خرید زمین چیست. اینکه می خواهید از ملک خود استفاده ی تجاری کنید یا تنها برای ساخت ویلا می خواهید در شمال زمین بخرید، سوالی است که باعث می شود بتوانید مکان مناسبی را برای خرید زمین انتخاب کنید.

برای خرید زمین باید میزان سرمایه تان را تعیین کنید. با این کار می توانید انتخاب هایتان را محدود تر کنید و هدفمند تر خرید کنید.

 

منطقه ای که در آن قصد خرید زمین را دارید بررسی کنید. اینکه تا چه اندازه آن منطقه می تواند رشد داشته باشد در انتخاب زمین نقش اساسی دارد. چه با هدف سرمایه گذاری یا چه با هدف ساخت ویلا، اقدام به خرید زمین کرده باشید، باید توجه کنید که منطقه ای را انتخاب کنید که فروش زمین در آن راحت بوده و هر زمان که خواستید بتوانید به آسانی زمین را به فروش برسانید. خرید و فروش ویلا در نوشهر رونق دارد و می توانید با خرید زمین و ساخت ویلا در نوشهر، در این منطقه سرمایه گذاری کنید.

 

 

از سنددار بودن زمین اطمینان حاصل نمایید. برخی از زمین ها در شمال سند شورایی یا بنچاقی دارند و هنگام خرید اینگونه زمین ها باید با تحقیقات محلی نسبت به مالکیت فروشنده اطمینان حاصل نمایید.

با توجه به نوع هدفتان زمین متناسب با همان کاربری را خریداری کنید، یعنی اگر هدفتان ساخت ویلا در شمال است باید زمینی در بافت مسکونی تهیه کنید یا اگر می خواهید با اهداف تجاری زمین خریداری کنید باید کاربری زمین، تجاری باشد.

اطلاعات حقوقی زمین را در نظر بگیرید، مثلا مطمئن شوید که زمین نیاز به عقب نشینی نداشته باشد و محدودیت قانونی برای ساخت و ساز نیز ندارد.

 

مشاور املاک با تجربه و متخصص می تواند مشاوره ای مناسب برای خرید زمین متناسب با نیازتان به شما ارائه دهد. گروه مشاورین املاک شمینا با تجربه و تخصصی چند ساله در امر خرید و فروش زمین و ویلا در شمال می تواند شما را در این امر یاری رساند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه