جذب گردشگران خارجی در نوشهر

شهر نوشهر به لحاظ زیست محیطی و اقتصادی همواره مورد توجه بوده است و همچنین فرصت های اقتصادی زیادی را برای خود شهر نوشهر و کشور بوجود آورده است. این شهر که در نوار ساحلی واقع شده است و برای عموم گردشگران دارای جذابیت فراوانی می باشد. طبق یک آمار جهانی 80 درصد گردشگران جذب مناطق ساحلی می شوند و شهر نوشهر به تنهایی می توانند عامل جذب گردشگر در کشور باشد. بنابراین همین امر باعث شده گردشگران خارجی و داخلی این شهر را برای مسافرت و اقامت برای سفر انتخاب کنند. چه بسا تعداد زیادی از این گردشگران اقدام به سرمایه گذاری و خرید ویلا در نوشهر می کنند.

 

 

در برخی از قسمت های شهر نوشهر مانند سیسنگان، فاصله دریا و جنگل به حداقل می رسد و مرز این دو به وسیله خیابان از هم جدا می شود. این جاده به عنوان یکی از زیباترین جاده های جهان به شمار می رود. علاوه بر این زیبایی های طبیعی، مواردی چون وجود بازارهای سنتی در این شهر بر جذابیت این شهر افزوده است. زیرا اجناسی که در این بازارها به فروش می رسند، از نوع ارگانیک و از تولید به مصرف هستند که برای گردشگران جالب می باشد.

 

اخیرا سازمان گردشگری اعلام کرده سلیقه گردشگران تغییر کرده است و اغلب به دنبال مناطق بومی و سنتی در هر منطقه می باشند. بنابراین افرادی که نوشهر را برای سفر انتخاب می کنند، با انگیزه دوری از زندگی شهری و لذت بردن از محیط سنتی و به اصطلاح ییلاقی به این شهر می آیند و وجود بافت های سنتی در این مناطق برایشان جذاب می باشد. همچنین باید اقامتگاه هایی با امکانات رفاهی اولیه برای گردشگران وجود داشته باشد تا رضایت آن ها را جلب کند.

 

اغلب گردشگران داخلی ترجیح می دهند با خرید ویلا در نوشهر و یا خرید ویلا در رویان، مکانی برای اقامت چند روزه داشته باشند و از زیبایی های این شهر لذت ببرند. چنانچه به دنبال خرید ویلا در شمال و در شهرهای نوشهر، رویان و … می باشد می توانید با مشاوران با تجربه گروه شمینا مشورت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه