خرید زمین در رویان

یکی از پر سود ترین معاملات ملکی در سال های اخیر، خرید زمین در شمال بوده است. به همین دلیل افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال را دارند، اقدام به خرید زمین در رویان ، خرید زمین در نوشهر و یا خرید زمین در دیگر شهرهای شمالی می کنند. زمین های شمال در حال افزایش ارزش می باشد که یکی از موفق ترین حوزه های سرمایه گذاری در حال حاضر می باشد. اما این در صورتی است که نکاتی را در این رابطه در نظر بگیرید.

 

 

مهم ترین نکته ای برای کسانی که قصد خرید زمین در شمال دارند این است که بدانند زمین داخل بافت قرار دارد یا خیر. زمین های داخل بافت می توانند به راحتی و با پرداخت هزینه، جواز ساخت و انشعابات آب، برق، گاز دریافت کنند. ساخت ویلا در زمین هایی که خارج از بافت قرار دارند غیر قانونی می باشد.

 

برای خرید زمین در شمال، باید نوع سند آن را به خوبی بررسی کنید. سند ثبتی بهترین نوع سند می باشد. تعداد زمین هایی که دارای سند شورایی می باشند، در شمال کم نیست. بنابراین قبل از عقد قرار داد مطمئن شوید که سند زمین ثبتی است یا شورایی.

 

راه های دسترسی به زمین در شمال یکی از موارد پر اهمیت می باشد. هرچه زمین از جاده اصلی دورتر باشد، دسترسی شما به امکانات شهری منطقه نظیر درمانگاه، رستوران، ساحل و … سخت تر است.

 

خرید زمین از یک فروشنده قابل اعتماد می تواند بسیاری از ریسک های خرید زمین را کاهش دهد. چرا که او می تواند با صداقت خود، اطلاعات درست در رابطه با زمین را در اختیار خریدار قرار دهید. شما می توانید با تماس با گروه مشاورین املاک ….. و استفاده از تجارب چندین ساله ی این گروه، یک زمین در موقعیت مناسب و با صحت کامل در رویان و سایر شهرهای استان مازندران خریداری نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه