خرید ویلای استخردار در شمال

ویلای استخردار در شمال توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید و ساخت ویلای استخردار در شمال رو به افزایش است. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال می باشند، به دنبال ویلاهای استخردار در شمال می باشند. اگر چه ویلای استخردار معمولا در حیاط ویلاهای بزرگ بنا می شوند و ویلاهای گران به شمار می روند اما برخی سازندگان اقدام به احداث ویلا در طبقات زیرین، همکف یا سقف ویلاها نموده اند که این امر سبب شده تا بتوان ویلایی استخردار با متراژ پایین نیز خریداری نمود. نمونه های این ویلاها را هنگام خرید ویلا در متل قو و یا خرید ویلا در نمک آبرود می توانید مشاهده کنید.

 

 

 

استخرها در ابعاد مختلف بنا می شوند اما اندازه ی استاندارد برای طول استخر 6 متر، برای عرض آن 4 متر و عمق استخر نیز حداقل 1 متر است. برای احداث استخر باید استانداردها رعایت شوند تا از هدر رفت آب پیشگیری شود. مراحل ساخت استخر در ادامه بیان شده است.

طراحی استخر: در این مرحله طرحی که می خواهید برای استخرتان طراحی کنید را مشخص می نمایید که می توانید برای این کار از اشکال هندسی الهام بگیرید. استخرها معمولا به رنگ آبی ساخته می شوند اما شما می توانید رنگ آن را مطابق سلیقه ی خود تغییر دهید.

 

 

حفاری: پس از تعیین مکان استخر اقدام به حفاری آن مطابق با نقشه ی پیاده سازی شده می کنند و با بیل مکانیکی مکان مورد نظر گودبرداری می شود.

شیب بندی: شیب بندی استخر، کاری با ظرافت بالاست و باید کف استخر به طور دقیق شیب بندی شود تا تخلیه ی آب از آن به خوبی صورت پذیرد.

 

آرماتور بندی: در این مرحله دیواره و کف آرماتوربندی می شوند.

لوله کشی: لوله کشی استخر کار تخصصی است و باید از متخصصان امر برای این کار استفاده کرد.

 

کابل کشی: در این مرحله فریم چراغ ها، واتر استاپ و کابل کشی انجام می شود.

بتن ریزی کف استخر: در این مرحله برای کاهش نفوذ پذیری، بتن را با چسب بتن مخلوط می کنند و در کف استخر می ریزند.

 

ساخت دیواره: دیواره را می توان با بلوک های سیمانی یا بتن ایجاد نمایید.

آب بندی: برای پیشگیری از نشتی آب، چسب بتن، سیمان سفید و پودر سنگ را با هم مخلوط و آن را به کف و دیواره ی استخر می زنند.

 

پر کردن پشت دیوارها و سرامیک کاری: برای این کار باید پشت دیواره های بتنی را پر کنید که شفت آهک گزینه ی مناسبی برای این کار می باشد. در مرحله ی آخر اقدام به نصب سرامیک و کاشی برای استخر می کنند.

معمولا استخرهایی که در حیاط ویلا واقع شده اند یا دارای سرپوش هستند و یا اطراف آن طراحی فضای سبز زیبایی انجام شده و فضای کوچکی برای نشستن در نظر گرفته می شود. ویلای استخردار در شمال جزء ویلای لوکس در شمال محسوب می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه