خرید ویلای استخردار در نوشهر

امروزه بسیاری از افراد که اقدام به خرید ویلا در نوشهر می کنند، به دنبال ویلاهایی هستند که دارای بیشترین امکانات رفاهی باشند. یکی از این امکانات که طرفداران زیادی در بین خریداران دارد، استخر می باشد. وجود استخر باعث شده پس از خرید ویلا در نوشهر، هر زمان که دلتان خواست به شنا و آب تنی بپردازید بدون اینکه محدودیتی داشته باشید. استخرها به لحاظ شکل ظاهری و امکاناتی که دارند، متفاوتند. برخی ویلاها دارای استخر کوچک و برخی دیگر دارای سالن شنا با امکانات خاص می باشند. در بین ویلاهای نوشهر، هم استخر های توکار در داخل ساختمان و هم استخر های سرباز در بیرون از ساختمان ویلا را مشاهده می کنید که هر یک دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد.

 

 

به دلیل محبوبیت ویلاهای استخردار در نوشهر، پیمانکاران و سازندگان ویلا در این شهر سعی می کنند در طراحی و ساخت ویلا یک استخر را نیز لحاظ کنند. اگر در تمام فصول سال به ویلایتان سفر می کنید و در استخر خود شنا می کنید، بهتر است ویلاهایی خریداری کنید که دارای استخر سرپوشیده می باشند و به سیستم گرمایشی مجهز می باشند. اما اگر تنها در فصل تابستان امکان سفر به ویلایتان را دارید، خرید ویلاهایی که دارای استخر روباز می باشند، بهترین گزینه هستند تا لذت شنا مثل دریا را در محیطی پاکیزه تر تجربه کنید. استخرهایی که در فضای خارجی ویلا قرار دارند، هنگام ساخت باید به گونه ای باشند که ویلای همسایه به داخل محوطه ویلای شما و استخر اشراف نداشته باشند. برای اطمینان از این کار بهتر است ویلاهایی که استخر سرپوشیده دارند را خریداری کنید. معمولا در ویلاهای استخردار که استخر آن در محوطه بیرون ویلا ساخته شده اند، دور تا دور ویلا با درختان بلند و پوشش گیاهی در هم تنیده پوشیده می شود تا دید اطراف کور شود. اگر که استخر ویلایتان سرپوشیده نبود و همچنین فاقد پوشش گیاهی بود، می توانید از دیوارهای کاذب که امروزه در طرح های متنوعی تولید می شوند استفاده کنید و اطراف استخر را بپوشانید.

 

 

وجود استخر در ویلا مزایا زیادی دارد. شما در استخر ویلایتان می توانید در کمال آرامش و در یک حیط دنج به شنا و آب تنی بپردازید و خیالتان راحت باشد که آب استخر پاکیزه و تمیز است و بیماری های پوستی و دیگر بیماری های قارچی و میکروبی تهدیدتان نمی کند. همچنین عمق استخرهای خانگی بسیار کمتر و متناسب برای تمام افراد خانواده مخصوصا کودکان نیز می باشد. همچنین شما با هوشمند کردن استخرتان می توانید بدون کمترین زحمتی از استخرتان استفاده کنید. با انتخاب گزینه ای از روی موبایلتان دمای آب، مقدار آب، تخلیه آب و … را انتخاب کنید و بدون اینکه نیاز باشد شما کاری را انجام دهید.

 

 

هنگام خرید ویلای استخردار توجه داشته باشید که استخر ویلا از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار باشد تا در آینده برایتان مشکل ساز نباشد. بسیاری از افراد در نگاه اول گول ظاهر و زیبایی این استخر ها را میخورند و بعدها متوجه می شوند استخرشان به دلیل عدم داشتن زیربنای مناسب، به دردشان نمی خورد. استخرهایی که در داخل ساختمان و معمولا در طبقه زیرین قرار دارند، باید از سیستم تهویه مناسبی برخوردار باشند و همچنین عایق کاری لازم برای سالن استخر انجام شده باشد تا رطوبت و بخار هوا آسیبی به بنای ویلا نزند. استخرهایی که در بیرون از ویلا ساخته می شوند، باید محدوده آن تعیین و دور تا دور آن با ارتفاع مناسب از سطح زمین مشخص شود. چرا که با استفاده از این روش می توانید مانع سقوط افراد به داخل استخر شود. بهتر است در لبه های استخر از کاشی هایی استفاده شود که در عین حال که آب را به راحتی عبور می دهند، زیاد لغزنده نباشند. شما می توانید برای رعایت بهداشت و همچنین بالا بردن امنیت برای زمان هایی که از استخر استفاده نمی کنید، از پوشش مناسب برای روی استخر استفاده کنید و هنگام استفاده از استخر این پوشش را کنار بزنید. بسیاری از این پوشش ها به صورت برقی هستند و با فشردن یک دکمه باز و بسته می شوند.

 

 

امروزه بسیاری از افراد که برای خرید ویلا در نوشهر و یا حتی اجاره ویلا در نوشهر اقدام می کنند، به دنبال ویلاهای استخردار می باشند و داشتن استخر به یکی از آپشن های پرطرفدار برای خریداران تبدیل شده است. شما برای خرید ویلای استخردار در نوشهر، نمک آبرود، متل قو و … می توانید با کارشناسان گروه مشاورین املاک شمینا تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در این خصوص را دریافت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه