خرید ویلا باغ در شمال

با افزایش جمعیت شهرهای بزرگ، مشکلات مربوط به حوزه ی مسکن به وجود آمد و بر تعداد آپارتمان ها افزوده شد و مساحتشان نیز کاهش یافت. خانه های بزرگ از دیرباز مورد توجه بوده اند و زندگی در این خانه ها برای بسیاری از افراد جذابیت دارد. ویلا باغ ها نمونه های این خانه های بزرگ هستند که امروزه در شمال کشور می توان آن ها را مشاهده کرد و افراد هنگام خرید ویلا در شمال به دنبال آن هستند. با کوچک تر شدن خانه ها، ویلا باغ ها بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفت و امروزه به عنوان یک گزینه ی لوکس به شمار می رود. گذراندن حتی چند روز در این ویلا باغ ها می تواند خستگی را از تن بزداید و آرامش به ارمغان بیاورد.

 

 

با شنیدن نام ویلا باغ، یک ویلای لوکس که در یک باغ بزرگی بنا شده باشد در نظر مجسم می شود. برای پیاده سازی ویلا باغ باید اصولی در نظر گرفته شود. دیوارها در ویلا باغ محوریت دارند و لازم است در کانون توجه گنجانده شوند و به صورت شکیل و خارق العاده طراحی شوند. یکی از نکات دیگری که در ویلا باغ حائز اهمیت است منظره ی پیش رو در ویلاست. برای دیدن مناظر طبیعی و زیبایی باغ می توان هنگام ساخت ویلا باغ از پنجره های بزرگ بهره برد. پنجره های بزرگ علاوه بر اینکه امکان بهره مندی فضای بیرون را از داخل ویلا به شما می دهند منابع مناسبی برای ورود نور به داخل ویلا هستند. باید به جهت جغرافیایی قرارگرفتن پنجره ها دقت کرد تا نوری که وارد خانه می شود آزار دهنده نباشد. لوکس بودن یکی دیگر از آپشن های ویلا باغ است. هنگام خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در متل قو یا سایر شهرهای شمال اگر قصد خرید ویلا باغ را داشتید باید این موارد را در نظر داشته باشید.

 

محوطه سازی ویلا باغ یک گام مهم در ساخت ویلا باغ است زیرا اولین چیزی که در ورود به ویلا باغ نگاه افراد را جلب می کند محوطه ی آن است. استفاده از گیاهان زینتی، آلاچیق، آبنما، برکه ی مصنوعی، چمن کاری و گل کاری اقداماتی است که در محوطه سازی ویلا انجام می شود.

ویلا باغ امکانات یک باغ و یک ویلا را به طور همزمان برایتان فراهم می کند. در ویلا باغ می توان در کنار بهره بردن از زیبایی های طبیعت از امکانات یک ویلا نیز بهره برد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه