خرید ویلا در شمال با نگاهی سودآور

اکثر خریداران ویلا در شمال با هدف سرمایه گذاری و سودآوری در آینده، اقدام به خرید ویلا در متل قو و یا خرید ویلا کلارآباد می کنند. اما باید دقت داشت که هر ویلایی ممکن است سودآور نباشد. بنابراین هنگام خرید باید به نکاتی توجه کنید تا دید شما هنگام خرید بازتر شود و درصد ضرر و زیان به صفر برسد. چرا که در این صورت می توانید دست به خرید سودآور ویلا در شمال بزنید. در این مقاله اطلاعاتی را در اختیار خریداران قرار می دهیم تا بتوانند با خیال راحت در شمال کشور ویلا خریداری کنند.

 

 

کیفیت ویلا و تاسیسات آن
هنگام خرید ویلا باید به کیفیت تاسیسات و تجیزات نظیر شیرآلات، کابینت و سایر تاسیسات توجه کرد که نیاز به هزینه تعمیر نداشته باشند و دارای عمر مفید طولانی باشند. همچنین سایر متریال و مصالحی که در تمام مراحل ساخت ویلا اعم از نازک کاری و یا سفت کاری به کار گرفته شده اند، باید دارای کیفیت بالا باشند.
نمای داخلی و خارجی ویلا نیز باید با استفاده از بهترین متریال باشد چرا که در دید اول نظر خریدار را جلب کند. نمای داخلی و خارجی جز مواردی است که خرید و فروش ویلا در شمال را راحت می کند.

 

موقعیت جغرافیایی
محل قرار گیری ویلا همواره یکی از عوامل مهمی بوده که بر روی قیمت ویلا تاثیر گذار است. ویلاهایی که در مناطق آبادتر شمالی و نزدیک تر به شهر و جاده اصلی قرار دارند، دارای ارزش بیشتری بوده و راحت تر قابل خرید و فروش می باشند.

 

ویلاهای شهرکی و غیرشهرکی
ویلای شهرکی به رسیدگی مالک نیاز ندارد چرا که بسیاری از امور شهرک توسط مدیریت شهرک انجام می شود و برای افرادی که نمی توانند تمام روزهای سال را در ویلای خود بگذرانند، بسیار مناسب است. همچنین مسئولیت رسیدگی به فضای سبز، تمیزی معابر، زیرساخت های شهری و … به عهده مالک نمی باشد. به همین خاطر مالک باید هزینه ثابتی را برای موارد فوق پرداخت نماید.
همه نکاتی که در فوق بیان شد، می توانند به خریدار کمک کند که یک خرید سودآور داشته باشد و خرید ویلا در شمال را به عنوان فرصت سرمایه گذاری تلقی کند. چنانچه به دنبال خرید ویلا در متل قو و یا خرید زمین در کلارآباد می باشید، می توانید با گروه مشاورین شمینا تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه