خرید ویلا در کشورهای مختلف جهان

افراد با اهداف مختلف اقدام به خرید ویلا در شمال می کنند؛ عده ای با هدف تفریح و سرگرمی و عده ای با هدف سرمایه گذاری و رسیدن به سود طی یک بازه ی مشخص زمانی. خرید ویلا تنها محدود به شمال نمی شود و بعضی افراد اقدام به خرید ویلا در کشورهای همسایه می کنند. در این مقاله قصد داریم درباره ی خرید ویلا در دیگر کشورهای دنیا صحبت کنیم.
با نگاه به بازار خرید و فروش مسکن می توان مشاهده کرد که هر کس در راستای فروش ملک خویش و رسیدن به سود بیشتر تلاش می کند و گاهی حتی شاهد تبلیغات دروغین در این زمینه هستیم. مسئله زمانی پر رنگ تر می شود که قصد خرید ویلا در کشوری غیر از کشور خود داشته باشید، به خصوص اینکه گاهی شما فقط با واسطه ها در ارتباط هستید و دسترسی به مالک ندارید.

 

 

 

شاید رعایت استانداردها در ساخت ویلاهای خارجی را بتوان یکی از دلایل گرایش سرمایه گذاران داخلی به خرید ویلا در کشورهای خارجی دانست زیرا ویلا با توجه به اقلیم منطقه، مصالح مقاوم و با کیفیت، و نماهای زیبا با دکوراسیون داخلی منحصر به فرد ساخته می شوند. هر چند این احتمال نیز وجود دارد که واسطه های ملکی اقدام به اغراق در توصیف محاسن ویلا کنند و این گونه مشتریان را فریب دهند. همچنین به دلیل پیشرفته تر بودن برخی کشورهای خارجی عده ای این گونه می پندارند که ویلاهای بهتری در این کشورها ساخته می شود و به ویلاهای ساخته شده در خارج اعتماد بیشتری دارند. هر چند این مسئله درباره ی بعضی کشورها درست است و ویلا به گونه ای ساخته می شود که در آن استاندارها کاملا رعایت شده و به لحاظ طراحی داخلی و خارجی نیز منحصر به فرد هستند.

 

 

مهندسان داخل کشور نیز از این تغییرات غافل نبوده اند و متناسب با آن پیشرفت کرده اند و ما در داخل کشور نیز شاهد پیشرفت زیادی در صنعت ساخت و ساز بوده ایم. ویلاهایی با طراحی داخلی و خارجی منحصر به فرد و استفاده از مواد با کیفیت هنگام ساخت، ویژگی این ویلاهاست.
یک موسسه بین المللی در نیمه ی اول سال 2018 اقدام به انتشار گزارشی از وضعیت اجاره در 522 کشور جهان کرده است . طبق این گزارش بیش ترین اجاره بها متعلق به سان فرانسیسکو است و نیویورک در رتبه ی دوم قرار دارد و شهرهای واشنگتن، لندن، سیدنی و استرالیا در رتبه های بعدی جای دارند. در خاورمیانه، قطر جزو کشورهای گران در اجاره ی آپارتمان می باشد و دوبی در رتبه ی دوم قرار دارد و حتی اجاره ی آپارتمان در دوبی از برخی کشورهای غربی مانند دالاس، کمبریج و تورنتو بیشتر است. تهران رتبه ی 298 را بین این 522 کشور دارد. هر چند با توجه به تغییر اجاره در ماه های اخیر احتمال دارد که این رتبه با تغییر همراه بوده باشد.

 

 

خرید ویلا در هر جای دنیا باید و نبایدهای مخصوص به خود را دارد و باید درباره ی خرید ویلا در کشور خارجی آگاهی لازم را کسب کرد. در میان شهرهای شمالی شهرهایی هستند که نه تنها از کشورهای همسایه ضعیف تر نیستند بلکه بسیار بهتر عمل کرده اند . شهرهایی مانند نمک آبرود و شهرک های توریستی نوشهر را می توان از جمله شهرهای شمالی دانست که بسیار در ویلا سازی خوب عمل کرده اند. شما می توانید با خرید ویلا در نمک آبرود و خرید ویلا در نوشهر در مناطق شهرکی از امکانات و فضای ویژه ی این شهرک ها بهره مند شوید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه