خرید ویلا در کلارآباد فرصتی برای سرمایه گذاری

شمال ایران دارای سواحل بی نظیر و زیبای مختلفی می باشد. یکی از این شهرهای زیبا، شهر کلارآباد در استان مازندران می باشد. کلارآباد یک شهر ساحلی می باشد که در مجاورت شهرک توریستی نمک آبرود و شهر متل قو قرار گرفته است. این شهر از گذشته تاکنون مورد توجه افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال و یا مسافرت به شهرهای شمالی بوده اند، قرار گرفته است. قدمت شهرک هایی که در این شهر ساخته شده اند به نیم قرن می رسد. از معروف ترین شهرک های کلارآباد، میتوان به شهرک امیر دشت و شهرک خوشامیان اشاره کرد.

 

 

بسیاری از افراد که به کلارآباد سفر می کنند، با آینده نگری اقدام به خرید ویلا و یا خرید زمین در کلارآباد می کنند. برای خرید ویلا در شمال باید فاکتورهایی را در نظر گرفت. مهم ترین فاکتور انتخاب شهر برای سرمایه گذاری و خرید ملک، وجود ساحل و دریا می باشد که در جذب گردشگر بسیار موثر است. علاوه بر آن آب و هوای مطبوع و مرطوب شمالی از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار در جذب افراد برای خرید ویلا در شمال می باشد که در این باره می توان گفت شهرهای شمالی به لحاظ آب و هوایی تفاوت چندانی باهم ندارند. همچنین برای خرید ویلا در شمال باید موقعیت جغرافیایی، دسترسی آسان و ساده، امکانات رفاهی، فرهنگ منطقه و … نیز مد نظر قرار داد. خرید ویلا در کلارآباد یک فرصت سرمایه گذاری در شمال می باشد. چرا که تمامی موارد فوق را داراست.

 

شهر کلارآباد علاوه بر ساحل زیبا و امکانات رفاهی، دارای جنگل و پوشش گیاهی گسترده ای می باشد که این فرصت را به شما می دهد هنگامی که از شلوغی شهر فاصله می گیرید و به این شهر می آیید، بتوانید در این جنگل ها قدم بزنید و از آرامش آن نهایت استفاده را کنید.

 

چنانچه به دنبال خرید ویلا در کلارآباد و یا خرید زمین در کلارآباد می باشید می توانید با مشاوران با تجربه گروه مشاورین املاک شمینا تماس بگیرید و مشاوره های لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه