دریاچه ی ارواح، دریاچه ای در دل جنگل های نوشهر

شهرستان نوشهر جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیاری را در دل خود جای داده و باعث شده تا افراد زیادی علاقه مند به خرید ویلا در شمال شوند. یکی از این مکان های دیدنی دریاچه ی ارواح می باشد. علت این نام گذاری به خاطر وجود درختان خشک شده ی ممرز در آب می باشد که نمایی شبیه به شیئی ایستاده در آب را به وجود آورده و مانند روح به نظر می رسند. ممرز نوعی درخت بومی است که در گذشته های دور در دل دریاچه رشد کرده و اکنون در دریاچه به صورت خشک شده موجود هستند و همین امر سبب شده تا این دریاچه با نام دریاچه ی ممرز نیز شناخته شود.

 

 

این دریاچه در دل جنگل واقع شده و در مسیر رسیدن به آن شما از میان درختان سر به فلک کشیده عبور خواهید کرد. وجود طبیعت بکر در این منطقه باعث شده تا شاهد حضور حیوانات وحشی در آن باشیم. بنابراین اگر قصد سفر به این منطقه را دارید حتما به صورت دسته جمعی از این محل دیدن کنید و تا قبل از تاریک شدن منطقه را ترک کنید تا از حمله ی حیوانات وحشی در امان باشید.

 

 

همچنین برای رسیدن به دریاچه باید از ماشین های آفرود یا شاسی استفاده کنید و یا بعد از پارک کردن ماشین مسیری نیم ساعته را تا رسیدن به دریاچه طی کنید. طول این دریاچه 700 متر و عرض آن 300 متر است. این دریاچه در فاصله ی 25 کیلومتری جاده ی نوشهر به سمت نور و در 5 کیلومتری روستای چلندر واقع شده است.

 

وجود جاذبه های توریستی فراوان در نوشهر باعث شده تا افراد زیادی علاقه مند به خرید ویلا در نوشهر شوند و حتی اقدام به سرمایه گذاری در نوشهر نمایند و این سرمایه گذاری را در غالب خرید زمین در نوشهر و ساخت ویلا در نوشهر انجام می دهند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه