دلایل محبوبیت مجتمع قو الماس خاورمیانه

شهر متل قو یکی از شهرهای جذاب شمال کشور استان مازندران می باشد که از نظر زیبایی و گردشگری یکی از بهترین شمالی می باشد که امروزه به یکی از شهرهای مهم برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. افراد می توانند با خرید ویلا در متل قو و یا خرید زمین در متل قو در این شهر سرمایه گذاری کنند.

وجود ساحل و جنگل بکر باعث شده این شهر جمعیت زیادی را در روزهای تعطیل در خود جای دهد. زمانی که شما به این شهر سفر می کنید یکی از جذاب ترین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، وجود مجتمع تجاری قو در این شهر می باشد که باعث می شود به داخل این برج بروید و زمان زیادی را صرف بازدید از این مجتمع تجاری کنید.

 

 

این برج پروژه ای منحصر به فرد در سطح کشور، منطقه و خاورمیانه می باشد که همه اهداف تجاری، مسکونی، اقامتی، گردشگری، فرهنگی، ورزشی و تفریحی را برای گردشگران داخلی و خارجی محقق کرده و در نوع خود از طراحی منحصر به فرد و بی نظیری برخوردار است. این برج در زمینی به مساحت 45000 متر مربع شامل دو برج مسکونی 25 طبقه و یک برج 35 طبقه با کاربری هتل 5 ستاره تعداد 500 واحد تجاری در طبقات همکف، اول و دوم و مجموعه ورزشی شامل استخر و سالن های ورزشی و همچنین رستوران ها و سالن اجتماعات می باشد.

با توجه به اینکه این برج در کنار ساحل ساخته شده و گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند، امکانات رفاهی فراوانی نظیر، رستوران، کافی شاپ، بانک، داروخانه و … در اطراف این برج فراهم گردیده است. همچنین برای بازدیدکنندگان از این برج پارکینگ اختصاصی تعبیه شده است تا با خیال راحت از این برج دیدن کنند و نگران جای پارک ماشین خود نباشند.

چنانچه می خواهید وقت بیشتری را در این متل قو بگذرانید و این شهر را برای زندگی انتخاب کنید، می توانید با خرید ویلا در شمال و در شهر متل قو به هدف خود برسید و از زیبایی های این شهر بهره ببرید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه