دکوراسیون داخلی سبک مدیترانه ای

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای نوعی از سبک دکوراسیون می باشد که خاستگاه آن دریای مدیترانه و کشورهای حاشیه این دریا مانند اسپانیا، ایتالیا و یونان می باشد. اما در هر یک از این کشورها سبک مدیترانه تفاوت اندکی از هم دارند. عناصر اصلی این سبک، خورشید و دریا می باشد که به دلیل آرامش و زیبایی خاصی که دارد، در جهان بسیار معروف می باشد. امروزه برخی از افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، به دنبال ویلاهایی با طراحی مدیترانه ای می باشند. در این مقاله ویژگی های این ویلاها را شرح خواهیم داد.

 

 

ویژگی های ویلاهای مدیترانه ای

ویلاهای مدیترانه ای با ویژگی های بی نظیری که دارد، یک سبک محبوب و جذاب در جهان محسوب می شود. ویژگی های زیر از مهم ترین ویژگی های ویلاهای مدیترانه ای می باشند:

  • استفاده از پنجره های بیرونی بزرگ.
  • استفاده از المان های راستیک و روستایی.
  • استفاده از کاشی در طراحی سقف ها
  • گچبری
  • استفاده از آجر برای نمای داخلی یا خارجی
  • عدم استفاده از در و پنجره مربع و مستطیلی شکل
  • استفاده از رنگ های ساحلی و آرام
  • استفاده از پرده های مدیترانه ای

 

 

ویلاهایی که به سبک مدیترانه ای طراحی می شوند، ظاهری شیک و لوکس دارند اما مملو از احساس راحتی و آرامش می باشند. در طراحی مدیترانه ای استفاده از هر رنگ نماد یکی از عناصر طبیعی می باشد. به عنوان مثال از رنگ زرد برای مهمان کردن خورشید در ویلا استفاده می شود. رنگ آبی یادآور آبی دریا می باشد.

درهای ورودی ویلاهای مدیترانه ای چوبی و طاقی شکل هستند و دارای انحنا می باشند. پنجره های ویلاهای مدیترانه ای بزرگ و قوس دار می باشند تا نور آفتاب همیشه در محیط ویلا وجود داشته باشد. ویلاهای مدیترانه طوری طراحی می شوند که افراد از داخل ویلا با محیط بیرون ویلا در تعامل باشند.

پرده ی پنجره های در ویلاهای مدیترانه ای بسیار مجلل و گران قیمت می باشند. رنگ پرده ها سفید یا کرم می باشد و جنس آن ابریشمی، پشمی یا مخملی می باشد.

 

 

ویژگی اتاق خواب های مدیترانه ای

از ویژگی های مهم اتاق خواب ها در طراحی مدیترانه ای، سادگی می باشد. طراحی اتاق ها بیشتر سبک روستایی دارد و از تیرهای چوبی برای سقف استفاده می شود. استفاده از تیرهای چوبی بیشتر در طراحی مدیترانه ای با گرایش ایتالیایی و یونانی به چشم می خورد. در ویلاهای مدیترانه ای با گرایش ایتالیایی، از آهن آلات مشکی و پایه های منحنی استفاده می شود.

 

چنانچه به دنبال خرید ویلا در کلارآباد و یا خرید ویلا در متل قو می باشید و از طرفداران سبک مدیترانه ای هستید، از نمای بیرونی ویلا می توانید به سبک ویلا پی ببرید. نمای خارجی ویلاهایی که با سبک مدیترانه ای طراحی می شوند، گچکاری شده اند و با رنگ های کرم و پاستلی رنگ آمیزی شده اند. بام ویلاهای مدیترانه ای دارای ارتفاع کم با شیب متوسط و به رنگ قرمز می باشد. پنجره های داری قوس و انحنا می باشند و از فلزات برای نرده های بیرونی استفاده شده است.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه