راهنمای خرید زمین در متل قو

یکی از راه های سرمایه گذاری در متل قو که با بازده عالی همراه می باشد، خرید زمین در متل قو می باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما اخیرا با افزایش خرید و فروش زمین در این منطقه شاهد اتفاقات ناخوشایند در این حیطه بوده ایم که نمی شود نسبت به آن بی توجه بود و آن را نادیده گرفت. به همین خاطر اگر قصد خرید زمین در متل قو را دارید، بهتر است نکات مربوط به خرید زمین در متل قو را رعایت کنید و با مراجعه به افراد مطمئن اقدام به خرید زمین در این مناطق نمایید.

 

به علت رشد قیمت زمین و ویلا در متل قو، برخی افراد به دنبال خرید زمین با قیمت ارزان در این منطقه می باشند تا با خرید زمین با قیمت ارزان بتوانند با حداقل هزینه صاحب ویلا در این شهر شوند. زمین هایی که با قیمت ارزان در این شهر به فروش می رسند، اغلب زمین هایی هستند که دارای کشاورزی بوده اند و با تغییر کاربری قانونی و یا غیر قانونی تغییر کاربری داده اند. زمین هایی که دارای کاربری مسکونی و سند مالکیت رسمی می باشند، با قیمت بالاتری در این شهر به فروش می رسند. برای اینکه اطمینان حاصل نمایید زمینتان جز اراضی کشاورزی نمی باشد، بهتر است از جهاد کشاورزی، اداره راه و شهرسازی، منابع طبیعی و سایر سازمان های مربوطه استعلام بگیرید و مطمئن شوید که زمینی که خریداری می کنید دارای کاربری مسکونی می باشد. افزایش خرید و فروش زمین در شمال تا حدود زیادی به کشاورزی نیز لطمه وارد کرده است. به طوری که افراد زیادی که صاحب زمین کشاورزی بوده اند، اقدام به تخریب زمینشان با تغییر کاربری نموده اند تا زمینشان با عنوان زمین های مناسب برای ساخت و ساز به فروش برسند.

 

 

بررسی سند زمین از مهم ترین مسائلی است که پیش از خرید زمین در متل قو باید مورد بررسی قرار گیرد. در گذشته بیشتر زمین هایی که به فروش می رسیدند فاقد سند رسمی و معتبر بودند. اما امروزه بیشتر زمین های این منطقه به دلیل افزایش خرید و فروش و رشد قیمت، دارای سند رسمی می باشند. در صورتی که زمینی که خریداری می کنید دارای سند شورایی می باشد، بهتر است اطمینان حاصل نمایید که با مشکل ساخت و ساز مواجه نباشند. در برخی موارد افراد بومی منطقه اقدام به فروش زمین هایی می کنند که به صورت امانی در اختیارشان قرار گرفته است و فاقد سند می باشند. بنابراین لازم است از شورای شهر یا روستای محل پرس و جو کنید و از هویت مالک و فروشنده زمین آگاهی کسب کنید.

 

 

چنانچه قصد ساخت و ساز در زمینتان را دارید، بهتر است به بومی یا غیر بومی بودن منطقه نیز توجه داشته باشید. چرا که ممکن است پس از خرید زمین در متل قو و ساخت ویلا در آنجا، تفاوت فرهنگی شما با بومیان منطقه برایتان مشکل ساز باشد. اگرچه امروزه افزایش مهاجرت افراد از شهرهای مختلف به شهر متل قو، باعث ورود فرهنگ های مختلف و افزایش جمعیت غیر بومی در این شهر شده است.

 

 

در بحث قیمت گذاری زمین در متل قو، چندین مورد تاثیر گذار است. فاصله زمین تا دریا یکی از مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت زمین های متل قو می باشد. زمین هایی که در نزدیکی ساحل واقع شده اند، از قیمت و ارزش بالاتری برخوردارند. همچنین زمین های جنگلی نیز باید در فاصله مناسب از جنگل واقع شده باشد و از امکانات رفاهی و جاده اصلی دور نباشند. دسترسی به امکانات رفاهی، دسترسی به جاده های اصلی، دسترسی به فروشگاه ها و مراکز خرید، سند زمین، متراژ زمین، شهرکی و غیر شهرکی بودن آن، امکانات آب برق گاز و … همگی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت زمین در متل قو می باشند.

 

 

برای خرید زمین در متل قو، تنها به بررسی زمین های یک منطقه اکتفا نکنید. سعی کنید مناطق مختلف متل قو را بشناسید و موقعیت آن را بررسی کنید و در نهایت بهترین زمین را خریداری کنید. برای انتخاب مشاور املاک و بنگاه املاک نیز، بهتر است به سراغ بنگاه هایی بروید که دارای حسن سابقه در این شهر می باشند. گروه مشاورین املاک شمینا یکی از مشاورین املاک با تجربه و خوشنام در این منطقه می باشد که می تواند راهنمای خوبی برای خرید بهترین زمین در متل قو باشد. شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه