روش هایی برای افزایش ایمنی ویلای شمال

امروزه افزایش امنیت ویلا ها برای افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، بسیار اهمیت یافته است. چرا که اغلب افرادی که اقدام به خرید ویلا در متل قو ، کلارآباد، عباس آباد و … می کنند، در سایر شهرها سکونت دارند و فقط در برخی از روزهای سال به ویلای خود در شمال می آیند. در این مقاله راهکار های کلی برای افزایش امنیت ویلا ارائه خواهد شد.

 

 

سیستم امنیتی ویلا نقش مهمی در افزایش امنیت ویلای شما خواهد داشت. به طوری که تحقیقات نشان داده با استفاده از این سیستم ها می توان تا سه برابر احتمال سرقت از ویلا را کاهش داد. نصب دوربین به شما کمک می کند در مواقعی که در ویلای خود حضور ندارید می توانید به وسیله اینترنت ورود و خروج به ویلا را تحت کنترل داشته باشید. همه این اطلاعات در یک سیستم کنترل مرکزی ذخیره می شود.

 

 

اصلی ترین راه های ورود سارقان به داخل ویلا درب اصلی منزل، در تراس، پارکینگ می باشد. بنابراین بهتر است از درب های ضد سرقت برای ویلای خود استفاده کنید. چارچوب درب ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید درز ندارد و همچنین مشکل دیگری نداشته باشد.

 

پنجره هایی که رو به خیابان هستند و در دسترس هستند را قفل کنید. پنجره های کشویی راحت ترین راه برای ورود سارقان به داخل ویلا می باشد. پنجره های دو جداره امینت بیشتری دارند.

 

استفاده از لامپ های زمان دار در ویلا یکی از راهکار های بالا بردن امنیت ویلا است. این لامپ ها در ساعت خاصی با برنامه ریزی قبلی روشن می شوند و طوری که از دیگران فکر نکنند ویلا خالی از سکنه می باشد.

 

برخی افراد عادت دارند به اشتباه کلید زاپاس ویلای خود رادر حیاط بگذارند. این امر یکی از روش های قدیمی برای نگهداری کلید ویلا می باشد که همه افراد با آن آشنایی داریم. سارقان پس از ورود به حیاط و با رسیدن به درب ورودی خانه اولین کاری که می کنند اطراف درب ورودی به دنبال کلید می گردند. همچنین شما می توانید از قفل های هوشمند استفاده کنید. در صورت استفاده از قفل هوشمند، از انتخاب رمزهای ساده خودداری کنید.

 

بنابراین زمانی که اقدام به خرید ویلا در کلارآباد، متل قو و سایر شهرها می کنید، باید از تکنولوژی و روش های به روز و جدید برای بالا بردن امنیت ویلایتان استفاده کنید تا در طول روزهایی که در ویلای خود حضور ندارید، خیالتان از بابت ویلا راحت باشد و ویلا تحت کنترل شما باشد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه