روش های خرید ویلا در شمال

زمانی که تصمیم به خرید ویلا در شمال دارید، به چهار روش خرید نقدی، خرید اقساطی، معاوضه و یا بصورت مشارکتی می توانید اقدام کنید. روش های فوق هر یک قوانین و شرایط خاص خودش را دارد که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

 

خرید ویلا بصورت نقدی:

در برخی مناطق شمالی که زمین ها و املاک دارای ارزش می باشند، خرید و فروش ویلا راحت تر است. مثلا ویلاهایی که در متل قو، نمک آبرود، کلارآباد، نوشهر و یا سایر شهرهای شناخته شده شمالی با کیفیت و متریال عالی ساخته می شوند و دارای قیمت مناسب هستند، مورد توجه خریداران قرار می گیرد و ویلاهای ساخته شده به سرعت به فروش می رسد. عمدتا خرید و فروش ویلا در این مناطق به صورت نقدی است.

 

 

 

 

خرید به صورت شرایطی و اقساطی:

صاحبان بیشتر ویلاها در مناطق درجه دو و سه یا ویلاهایی که در مناطق دور دست از جاده اصلی قرار دارند و دارای ارزشی کمتری هستند، برای اینکه ویلای خود را به فروش برسانند، شرایط پرداخت اقساطی را برای خریداران در نظر می گیرند. بدین صورت که خریدار مبلغ یک سوم قیمت ویلا در ابتدا به فروشند می پردازد و مابقی را با توافق دو طرفه ظرف مدت چندماه یا چند سال پرداخت می کند. البته ممکن است ویلاهای مناطق درجه یک و معروف هم با شرایط پرداخت اقساطی به فروش برسد.

 

 

خرید ویلا بصورت معاوضه ای:

هر ساله تعدادی از ویلاها در شمال با شرایط معاوضه به فروش می رسد. معاوضه ویلا معمولا با ملک با ارزش برابر صورت می گیرد. اکثر فروشندگان ویلاها ترجیح می دهند ویلای خود را با ملک تجاری و آپارتمان در شهرهای تهران یا کرج، خودرو و … معاوضه کنند. این امر باید مورد توافق طرفین قرار گیرد و با ارزش برابر و یا پرداخت ما به التفاوت معاوضه شود.

 

 

خرید ویلا به صورت مشارکتی:

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید از طریق آن صاحب ویلا شوید، مشارکت در ساخت می باشد. این خود به دو روش صورت می پذیرد. در روش اول شما اقدام به خرید زمین در منطقه مناسب می کنید و پیشنهاد ساخت از طرف شخص دیگر است. در روش دوم شما زمین شخص دیگر که قصد مشارکت در در ساخت را دارد، انتخاب می کنید و در آن ویلا می سازید. در روش مشارکتی می توانید با قیمت تمام شده و مناسب صاحب ویلا شوید.

 

بنابراین شما خریداران محترم می توانید با هریک از روش های فوق و با توافق دو طرفه، اقدام به خرید ویلا در متل قو (سلمانشهر) و یا خرید ویلا در نمک آبرود و سایر شهرهای مجاور نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه