رویان شهری ساحلی جنگلی

رویان شهر ساحلی در حاشیه ی دریای خزر است و بین دو شهر نور و نوشهر قرار گرفته است. نام قدیمی این شهر علمده بوده و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که توانسته توجه گردشگران را جلب نماید و مقصد سفر افراد زیادی به شهر نور باشد. همین امر سبب شده تا رویان یک شهر مناسب برای سرمایه گذاری به شمار رود و خرید ویلا در رویان یکی از روش های مناسب سرمایه گذاری در رویان است.

 

 

اقتصاد رویان بر مبنای کشاورزی و گردشگری است و کاشت برنج در شهر رویان بسیار رواج دارد. به علاوه محصولات باغی یکی دیگر از روش های کسب درآمد مردم رویان می باشد.

از جاذبه های گردشگری رویان می توان به پارک جنگلی شهر رویان اشاره کرد که مساحتی حدود 205 هکتار و پوشیده از درختان جنگلی و تنومند است. این پارک در ارتفاع واقع شده و بر زیبایی آن افزوده است.

 

آبشار کپ در مسیر ارتباطی شهر رویان به بلده قرار گرفته است. این آبشار خزه ای بوده و در بافت جنگلی قرار دارد. ارتفاع آبشار کپ از سطح دریا 1725 متر است و در فصل های بارش میان مه احاطه شده است.

 

آبشار آب پری یکی دیگر از جاذبه های توریستی در رویان می باشد که در مسیر جاده ی رویان به بلده قرار گرفته است و پذیرای گردشگران زیادی در طول سال می باشد. مسیر دسترسی به این آبشار بسیار زیبا و پوشیده از درختان سر به فلک کشیده است و هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

 

رویان به عنوان یک شهر ساحلی و جنگلی توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب نماید و یکی از شهرهای مناسب برای خرید ویلا در شمال به شمار می رود. به علاوه فروش ویلا در رویان به خاطر موقعیت مناسب این شهر به آسانی صورت می گیرد و لازم نیست تا نگران فروش ویلا در رویان باشید. این شهر با برخورداری از آب و هوای مناسب و طبیعت زیبا یک شهر مناسب برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه