ساخت ویلا شمال با سازه های از پیش ساخته

در گذشته خرید ویلا در شمال محدود به عده ای خاص بود و امکان خرید ویلا برای همگان میسر نبود. اما با گذشت زمان و افزیش تقاضا برای ویلای شمال ساخت ویلا در شمال سیر صعودی داشته و ویلاها با متراژ و طراحی های متنوعی به بازار عرضه شدند. پیشرفت در تکنولوژی و روش های ساخت، منجر به ظهور ویلاهایی همچون ویلای پیش ساخته شد که برای افرادی که نمی خواهند درگیر ساخت و ساز شوند بسیار مناسب است. در ادامه می خواهیم درباره ی ویلاهای پیش ساخته صحبت کنیم و بیشتر با این ویلا آشنا شویم.
ویلای پیش ساخته ویلاهایی هستند که کار ساخت ویلا در کارخانه انجام می شود و بعد از ساخت به محل مورد نظر منتقل و در آنجا نصب می شوند. این ویلاها را می توان با هر تعداد طبقه ای بنا کرد و طبق درخواست متقاضی می تواند طراحی آن متفاوت باشد؛ مصالح به کار گرفته شده در این ویلا متفاوت است و باید به اقلیم منطقه ای توجه نمود و هر نوع مصالحی را نمی توان به کار گرفت. این ویلاها را می توان به صورت سیار یا به صورت دائمی ساخت و قابلیت جابه جایی دارند.

 

 

 

ویژگی این ویلاها این است که در زمان کم و با هزینه ی کمتر از ساخت ویلا قابل احداثند و نیازی به سیمان کاری و گچ کاری در حجم بالا نیست. وزن سبک این ویلاها باعث شده تا در برابر حوادثی مانند زلزله مقاوم باشند و در صورت تخریب نیز خسارت وارده بسیار کم است. مواد مورد استفاده در این ویلا به گونه ای است که در برابر رطوبت و صدا عایق هستند و برای ویلای شمال مناسبند. ویژگی دیگر این ویلاها قابلیت استفاده ی مجدد و جابه جایی آنهاست که شما می توانید هر زمان که خواستید این ویلاها را به مکان دیگری انتقال دهید.

 

 

 

ویلای پیش ساخته دارای انواع مختلفی است که عبارتند از:

ویلای پیش ساخته فلزی: در ساخت این ویلا از سازه های آهنی و ورق هایی از جنس فولاد گالوانیزه روی پروفیل های آهنی برای نمای بیرونی استفاده می شود و درون ویلا از یک لایه ی فوم و یک عایق از نوع پلی استایرن به کار گرفته می شود و از دیوارپوشهای pvc برای زیبای استفاده می کنند. این نوع ویلا به ویلای کانادایی یا کانکس ویلا معروف هستند.

 

ساندویچ پنل: از مرغوب ترین مصالح موجود برای ساخت ویلای پیش ساخته می باشد که دو طرف آن با فولاد گالوانیزه احاطه شده است و درون آن عایق های پلی یورتان به کار رفته است که از هدر رفت انرژی پیشگیری می کند. درون ویلا از دیوارپوش های طرح دار استفاده می شود.

 

نمونه های چوبی: این نوع سازه به خاطر به کار گرفتن چوب های گران و خاص به ندرت در ایران مورد استفاده قرار می گیرند.

 

سازه های ترکیبی: در این نوع ویلا معمولا از ترکیب حالتهای فوق استفاده می شود.

 

اگر می خواهید که ویلایی مطابق با سلیقه ی خود در شمال داشته باشید اما زمان کافی برای پیگیری و درگیر شدن با مسائل ساخت و ساز را ندارید پیشنهاد ما خرید ویلای از پیش ساخته است که می توانید طرح خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه ای مناسب به اجرا در آورید .
چنانچه به دنبال خرید ویلا در متل قو و یا خرید ویلا در کلارآباد می باشید، می توانید با پروه مشاورین املاک شمینا تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه