سازه ی مدرن پیش ساخته CFS و LFS

یکی از مشکلات صنعت ساختمان سازی وزن بالای مصالح ساختمانی به کار گرفته شده و دوام پایین آن می باشد. برای حل این مشکل راه کارهایی ارائه شده است که یکی از آنها استفاده از سازه های CFS و LFS می باشد. CFS و LFS یکی از جدید ترین سازه های صنعت ساخت و ساز می باشند و از سازه های سبکی هستند که از فولاد سرد نورد شده تولید می شوند؛ فولادهایی با عرض 1.5متر در دمای پایین و در کارخانه ی ذوب آهن چکش کاری می شود و سپس به کارخانه های دیگر منتقل می شود تا با عبور از غلتک به شکل رول یا پرسی در آیند.
لایه های درونی این سازه ها با گچ پر شده است و موجب شده تا در برابر آتش سوزی مقاوم باشند و به عنوان یک عایق مناسب برای صدا و حرارت ایفای نقش کنند. CFS و LFS به عنوان سازه ی پیش ساخته شناخته می شود و از این روی قابل اطمینان هستند و در محل مورد نظر از طریق اتصال های ساده و مطمئن نصب می شوند.

 

 

همچنین تولید این قطعات در کارخانه این امتیاز را فراهم می کند که ساخت، طبق شرایط جغرافیایی و فاکتورهای دیگر صورت گیرد و شما می توانید فاکتور آب و هوای مرطوب را برای خرید ویلا در متل قو و یا خرید ویلا در نمک آبرود و سایر شهرهای شمالی برای این سازه ها لحاظ کنید. امتیاز دیگری که ساخت این سازه ها در کارخانه به ما می دهد این است که نیاز نیست تا هنگام ساخت زمانی را برای ساخت این سازه های اختصاص دهیم و موجب تسریع در ساخت ویلا خواهد شد و یک گام به ساختمان سازی سریع نزدیک تر می شویم و شما برای ساخت ویلای شمال خود زمان کمتری را صرف خواهید نمود.

 

 

 

سازه های CFS و LFS به لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر هستند و موجب کاهش هزینه ی تمام شده می شوند و شما می توانید برای کاهش هزینه ی ساخت ویلا در شمال از این سازه ها بهره مند شوید زیرا چنین سازه هایی برای ساختمان کوتاه و متوسط (نهایتا تا 5 طبقه) مرتبه مورد استفاده قرار می گیرند.
این سازه ها دارای ابعاد و ضخامت متفاوت از 0.6میلی متر تا 2.5 میلی متر هستند و وابسته به زمینه ای که قرار است مورد استفاده قرار بگیرند، می باشد. مرکز ثقل این سازه ها یعنی محل تحمل بارهای وارده، وادار یا stud است. استفاده از این سازه ها به خصوص در ایران که روی گسل واقع شده بسیار مناسب است زیرا این سازه ها در برابر زلزله مقاوم تر هستند.
برخی از پیمانکاران خبره در شمال و در شهرهایی مثل متل قو، کلارآباد، نمک آبرود، نوشهر، رویان، محمودآباد، چمستان و… با خرید زمین در شمال از این سازه ها برای ساخت ویلای شمال استفاده می نمایند.
حال که با سازه های CFS و LFS آشنا شدیم و ویژگی های آنها را بیشتر شناختیم، زمانی که قصد ساخت ویلا در شمال را داریم، این سازه ها به دلیل هزینه ی کمتر و زمان سریع تر در ساخت، یکی از گزینه های مطلوب به شمار می روند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه