شناخت انواع کابینت ویلا در شمال

کابینت ها جزء عناصر مهم آشپزخانه می باشند که هنگام خرید ویلا در شمال، نظر خریداران را به خود جلب می کند. چرا که بر دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی دارد. انتخاب نوع کابینت کاملا سلیقه ای می باشد. به همین خاطر سازندگان ویلا در شمال باید درباره کابینت ها، جنس آنها و ویژگی هایشان اطلاعات کافی داشته باشند. در زیر به معرفی انواع کابینت ویلا در شمال می پردازیم.

 

 

کابینت فلزی: کابینت های فلزی به دو صورت کابینت تمام فلزی و کابینت نیمه فلزی می باشد. کابینت های تمام فلزی بیشتر در گذشته استفاده می شد و به دلیل خوردگی و زنگ زدگی آن در برابر رطوبت شمال، استفاده از آن منسوخ شده است. کابینت های نیمه فلزی در مواردی استفاده می شود که سازندگان ویلا در شمال می خواهند در هزینه صرفه جویی کنند و از طرفی به دنبال نما و جلوه خوب در دکوراسیون آشپزخانه می باشند. در این صورت از کابینت هایی با بدنه فلزی و درب های MDF استفاده می کنند.

کابینت چوبی
کابینت های چوبی بدلیل زیبایی خیره کننده و منحصر به فردشان، بسیار مورد توجه اشخاصی است که قصد خرید ویلا در متل قو یا خرید ویلا در کلارآباد را دارند. مدت زمان آماده سازی این کابینت ها طولانی می باشد و همچنین به دلیل استفاده از متریال بیشتر برای ساخت، هزینه آن نسبت به سایر کابینت ها بالاتر می باشد.

 

 

کابینت MDF: امروزه کابینت های ام.دی.اف به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و همچنین هزینه پایین تر، مورد استفاده اکثر ویلاها در شمال می باشد. این نوع کابینت به راحتی تمیز می شود و قابلیت همخوانی با دکوراسیون سایر قسمت های ویلا را هم دارد.

کابینت گلاس: جنس این نوع کابینت ها بسیار متفاوت از ام دی اف ها می باشد. این نوع کابینت بسیار شیک و زیبا و دارای سطح براق می باشند. از سایر ویژگی های این کابینت می توان به تنوع در رنگ و سهولت در تمیزی آن اشاره کرد که در سلیقه افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، تاثیر گذار است.

 

کابینت پی وی سی (PVC): ورق های کابینت پی وی سی در مقابل رطوبت، گرما، الکتریسیته از مقاوت بالایی برخوردار است و همچنین نسبت به کابینت چوبی ضد حشره می باشد. این نوع کابینت دارای وزن سبک تر و دارای تنوع رنگ بالایی است. پی وی سی برای ساخت کابینت‌های حمام، سرویس بهداشتی و سینگ ظرف‌شویی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در آشپزخانه ها از کابینت های ام دی اف با روکش پی وی سی استفاده می شود.

 

کابینت ممبران: این نوع کابینت از جنس ام دی اف، چوب و … می باشد که روکش آن ممبران یا وکیوم است. این کابینت بیشتر در طراحی های کلاسیک کاربرد دارد. به دلیل بالا بودن قیمت ممبران، در بیشتر مواقع قسمت بیرونی کابینت ها را روکش ممبران می زنند.

 

 

در شهرهای برند شمالی نظیر متل قو، کلارآباد، نمک آبرود، نوشهر و … چون رقابت شدید در خرید و فروش ویلا وجود دارد، سازندگان ویلاها باید با جز جزء متریالی که در ساخت ویلا استفاده می کنند آشنایی کامل داشته باشند. دانستن اطلاعات دقیق در مرحله نازک کاری بیشتر به چشم می آید چرا که در نمای داخلی و خارجی ساختمان تاثیر گذار است و باعث جلب بیشتر مشتری می شود.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه