شهرهای پرآوازه ی شمال برای سرمایه گذاری

شمال را می توان از جمله مناطقی دانست که تقریبا پاسخگوی تمام سلایق است و افراد زیادی علاقه مند به سفر به این منطقه هستند. علت این امر را می توان آب و هوای مطلوب، جاذبه های طبیعی فراوان، وجود جنگل و دریا دانست. در بین شهرهای شمالی برخی از شهرها بیشتر مورد قبول واقع شده اند و علت این امر میزان پیشرفت و سطح امکانات آن شهر است که توانسته پاسخگوی نیازهای گردشگران باشد. برای مثال شهرهایی مانند نوشهر، چالوس و متل قو و منطقه ی نمک آبرود جزء مناطق پرگردشگر به شمار می روند و افراد زیادی علاقه مند به سفر و خرید ویلا در این مناطق می باشند. در ادامه برخی از شهرهای معروف شمالی که توانسته اند خوش بدرخشند را معرفی خواهیم کرد.

 

 

نوشهر: نوشهر شهری که با دریای خزر و جنگل های البرز محصور شده و زیبایی آن افراد زیادی را به خود جذب کرده است. شهرسازی نوشهر بسیار زیباست و شما در این شهر با ترافیک روبرو نخواهید شد و هیچ چراغ قرمزی در نوشهر برای شما روشن نخواهد شد. جاذبه های توریستی فراوان، بندر نوشهر، فرودگاه بین المللی و نزدیکی به جاده ی چالوس باعث شده تا این شهر از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد و افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری و خرید زمین در نوشهر نمایند.

 

نمک آبرود: نمک آبرود یکی دیگر از مناطق گردشگری در شمال است که با برخورداری از امکانات فراوان توانسته پذیرای گردشگران زیادی در ایام مختلف سال باشد. این منطقه دارای دو بخش تفریحی و مسکونی است، بیشتر جمعیت منطقه ی مسکونی نمک آبرود را افراد غیربومی تشکیل می دهند که اقدام به خرید ویلا در نمک آبرود کرده اند و در این منطقه سکونت گزیده اند و امکانات تفریحی همچون سورتمه، تلکابین، زیپ لاین و پل معلق بخشی از تفریحاتی است که می توانید در نمک آبرود آن را تجربه کنید.

 

متل قو: متل قو یکی دیگر از مناطقی است که با وجود برج های الماس خاورمیانه توانسته افراد زیادی را به این منطقه بکشاند. این برج ها دارای واحدهای مسکونی و تجاری هستند و در بخش تجاری آن مراکز خرید متعددی وجود دارد که باعث شده این منطقه بسیار مورد توجه قرار گیرد و افراد زیادی علاقه مند به سرمایه گذاری و خرید ویلا در متل قو باشند.

 

چمستان: چمستان شهری جنگلی است که آبشارها و چشمه های زیادی را در خود جای داده است. این شهر دارای جاذبه های توریستی همچون آب گرم لاویج، فیل سنگی، دریاچه ی الیمالات و پارک جنگلی کشپل است که علاقه مندان زیادی را به این منطقه کشانده است. ساخت و ساز ویلا برای اقامت گردشگران در چمستان افزایش یافته و باعث رونق دو چندان این شهر شده است.

 

رامسر: رامسر را به اسم عروس شهرهای شمالی می شناسند و یکی از شهرهای زیبای شمال به شمار می رود. سالانه تعداد زیادی گردشگر برای بازدید از این شهر به رامسر سفر می کنند و به همین دلیل امکانات رفاهی در این منطقه افزایش یافته است. در کنار زیبایی شهر و دریا و جنگل،کاخ مرمر رامسر، تله کابین و آب گرم رامسر جزء دیگر جاذبه های دیدنی رامسر به شمار می روند.

 

چالوس: چالوس را با جاده ی معروفش می توان شناخت که یکی از جاده های زیبای جهان به شمار می رود و پایتخت را به این شهر وصل می کند. جاده ی چالوس را در واقع علاوه بر یک راه مواصلاتی می توان یک جاذبه ی دیدنی نیز معرفی کرد زیرا افراد زیادی برای بازدید از این جاده راهی شمال می شوند. جاذبه های توریستی دیگری همچون مرداب هسل، آبشار اکاپل و شهر کلاردشت از دیگر جاذبه هایی است که گردشگران زیادی را در فصل های مختلف سال به این منطقه می کشاند.

 

بابلسر: یکی از مقاصد سفر مسافران شمال، شهر بابلسر است که به دلیل زیبایی و وجود جاذبه های گردشگری همچون پل معلق بابلسر، روستای سرحمام، سد عرب خیل، تالاب عزیزک، رودخانه ی بابلرود و منطقه ی گردشگری کرفون، گردشگران زیادی در طول سال به این شهر سفر می کنند. شهرک خزر شهر یک شهرک مجلل و گران در بابلسر است که دارای مراکز خرید، فروشگاه و امکانات رفاهی فراوان است و توانسته توجه سرمایه داران را به خرید ویلا در این شهر جلب کند.

 

نور: نور نیز یکی از شهرهای ساحلی شمال است که از طریق دو جاده ی هراز و چالوس به پایتخت راه دارد و به همین دلیل با استقبال خوبی بین پایتخت نشینان همراه بوده است. جاذبه های گردشگری همچون قلعه ی پولاد شهر بلده، خانه ی نیما یوشیج، کاخ تمیشان و کلیسای آنتوان مقدس جزء مکان های دیدنی در شهر نور به شمار می روند.

 

محمودآباد: محمودآباد به دلیل اینکه یک چهار راه مواصلاتی بین شهرهای آمل، نور و فریدونکنار است از جایگاه ویژه ای برخوردار شده و حجم رفت و آمد در این شهر بالاست. به همین دلیل این شهر یک مقصد مناسب برای سرمایه گذاری در شمال به شمار می رود. همچنین محمودآباد دارای جاذبه های گردشگری همچون سرزمین رویاها، پارک ملت، پارک مرکزی،پارک طاهباز و لاله است و می توانید در سفر به این شهر از این اماکن بازدید کنید.

 

در میان شهرهای شمالی برخی از شهرها از مواهب طبیعی بیشتری برخوردارند و همین امر سبب شده تا در کانون توجه قرار بگیرند. رشد امکانات در این مکان ها منجر به افزایش گردشگر و گردش اقتصاد منطقه شده است. شهرهایی که عنوان شدند جزء مهم ترین مقاصد گردشگری در شمال ایران به شمار می روند که توانسته اند در زمینه ی گردشگری خوش بدرخشند و برای سرمایه گذاری نیز مقصد امنی باشند. اگر قصد سرمایه گذاری در شمال را دارید این شهرها می توانند یک گزینه ی مناسب برای سرمایه گذاری در شمال باشند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه