عملکرد مشاور املاک برای خرید ویلا شمال

بازار خرید ویلا در متل قو و یا خرید زمین در متل قو همواره جز بازار هایی بوده که فرصت سرمایه گذاری در متل قو را بوجود آورده است. امروزه رشد چشمگیر خرید و فروش ملک در شمال باعث شده تا بنگاه ها و شرکت هایی بوجود بیایند که با شناخت نیازهای خریداران، خدمات لازم را به آن ها ارائه دهند و همچنین وقوع معامله را از طریق واسطه گری تسهیل نمایند. این واسطه ها در مقابل خدمات اجرت دریافت می کنند. در قانون اساسی نیز قوانین مختلفی به معرفی و حدود و تکالیف این عمل تجاری پرداخته شده است.

 

 

 

نکات مهم برای عملکرد بهتر مشاوران املاک

 

نکاتی که بنگاه های خرید و فروش ملک در شمال باید به آن توجه داشته باشند، به شرح زیر است:
1-داشتن صداقت برای معرفی ملک به خریدار
2-مشاور املاک باید نسبت به دو طرف معامله امانتدار و امین و رازدار باشد.
3- از قدرت بیان بالا برخوردار باشد
4- بین دو طرف معامله فرق نگذارد و عدالت را رعایت کند.
5-برقراری امنیت و آرامش و صلح در معامله
6-آگاهی و هوشیاری بالا برای معامله و قدرت انعطاف پذیری بالا در فروش ویلا در شمال و یا فروش زمین در شمال، به صورتی که رضایت دو طرف معامله را فراهم کند.

 

 

همچنین مدیر املاک هنگام قرارداد باید به نکاتی زیر دقت کامل داشته باشد. هویت طرفین را مورد بررسی قرار دهد. مشخص کند که آیا طرفین معمله اصل هستند یا وکیل، نماینده، ولی، قیم و یا وصی. طبق هویت افراد، مدارک لازم را از آنها دریافت کند. ممنوع المعامله بودن هر یک از طرفین بررسی شود. اگر طرف یا طرفین معامله مرد بود به پایان خدمت توجه شود. به اهلیت بودن طرفین، سواد، سن دو طرف معامله باید دقت کرد. اگر ولی، وصی، وکیل و یا قیم معامله می کند، باید تمام مشخصات و مدارک و اسناد و احراز هویت بررسی و موارد کامل و دقیق مطالعه شود.

 

چنانچه به دنبال خرید زمین در شمال و یا خرید ویلا در شمال به منظور سرمایه گذاری در شمال می باشید، می توانید با گروه مشاورین شمینا تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم در حوزه های فوق را دریافت کنید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه