عوامل موثر بر قیمت خرید ویلا در کلارآباد

کلارآباد یکی از قطب های گردشگری و منطقه ای خوش آب و هوا در شمال کشور و استان مازندران می باشد. امروزه خرید و فروش ویلا در این شهر از رونق خوبی برخوردار است به طوری که شما با هر قیمتی می توانید اقدام به خرید ویلا در کلارآباد نمایید. عوامل زیادی همچون منطقه ای که ویلا در آن واقع شده، موقعیت ویلا (جنگلی یا ساحلی)، وضعیت سند و مالکیت ویلا، متراژ ویلا، محوطه سازی و … می تواند بر قیمت ویلاهای شهر کلارآباد تاثیر گذار باشد. در این مقاله مهم ترین نکات برای تعیین قیمت ویلا در کلارآباد را به شما خریداران ارائه خواهیم داد.

 

آنچه که بیش از هر چیز بر قیمت خرید ویلا در کلارآباد تاثیر گذار است، منطقه و مکانی است که ویلا در آنجا قرار گرفته است. این تفاوت قیمت را می توانید در بخش های مختلف شهر کلارآباد مشاهده کنید. به عنوان مثال قیمت ویلا در شهرک امیردشت و خوشامیان نسبت به دیگر مناطق کلارآباد بالاتر است. همچنین ویلاهای ساحلی در این شهر به مراتب دارای قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای جنگلی می باشند.

 

 

سند ویلا از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت ویلا در کلارآباد می باشد. ویلایی که خریداری می کنید باید دارای سند ثبتی باشد. اسناد رسمی در دفترخانه ها و اداره ثبت اسناد ثبت می شود و دارای کد رهگیری است. همچنین ویلا باید جواز ساخت و پایان کار داشته باشد و کاربری زمین آن مشخص باشد. ویلاهایی که دارای جواز ساخت نباشند، به صورت غیرقانونی و غیرمجاز ساخته شده اند و همواره خطر تخریب از سوی شهرداری آن ها را تهدید می کند.

 

متراژ ویلا از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت ویلا می باشد. قطعا قیمت خرید ویلا با متراژ بالا بسیار متفاوت از قیمت ویلاهای نقلی و متراژ پایین می باشد. هرچه متراژ ساختمان ویلا و محوطه ویلا در یک منطقه خاص بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر می باشد. ویلاهایی که دارای امکانات خاص مانند استخر، جکوزی و دیگر امکانات لوکس می باشند، دارای قیمت بالاتری می باشند. همچنین این ویلا ها از شرایط بهتری برای فروش برخورداند و طرفداران زیادی دارند.

 

 

طراحی ویلا بر قیمت خرید ویلا در کلارآباد تاثیر گذار است. ویلاهایی که در این شهر ساخته می شوند، اغلب دوبلکس، تریپلکس و فلت می باشند. هر یک از این ویلاها دارای قیمت متفاوتی هستند. طراحی داخلی، تعداد اتاق خواب ها و متراژ آنها، تعداد سرویس بهداشتی، متراژ نشیمن و سالن پذیرایی، وضعیت آشپزخانه و و نحوه قرار گرفتن هر یک از این المان ها، تاثیر زیادی بر زیبایی و قیمت ویلا دارد. استفاده از متریال خاص برای لوکس تر شدن ویلا همچون سقف کاذب، کاغذ دیواری، کف پوش و … همگی می توانند باعث افزایش قیمت ویلا شوند. نمای ظاهری ویلا و محوطه سازی آن نیز اهمیت فراوانی بر قیمت ویلا دارد. ساخت آلاچیق، آبنما، فضای سبز، باربیکیو، نورپردازی و … همگی جز موارد هستند که تا حد زیادی می تواند قیمت ویلا را تغییر دهد. هرچه متریال و مصالحی که برای ساخت ویلا استفاده می شود مرغوب تر و مقاوم تر باشد، باعث افزایش کیفیت ویلا و استحکام آن در برابر رطوبت و بارندگی می شود.

 

ویلاهای نوسازی که در کلارآباد به فروش می رسند، عمدتا دارای قیمت بالاتری هستند. شما می توانید ویلاهای چند سال ساخت را به خوبی بررسی کنید و با قیمت مناسب تر و پایین تر آن را خریداری کنید. اگر جز افرادی هستید که فرصت و حوصله تعمیرات و بازسازی ویلا را ندارید، بهتر است ویلای نوساز خریداری کنید.

 

بیشتر ضررها و زیان های مربوط به خرید ویلا و یا خرید زمین در کلارآباد، ناشی از عدم آگاهی خریداران از قیمت ملک می باشد. در واقع تنها یک عامل نمی تواند بر قیمت ویلا در کلارآباد تاثیر گذار باشد. مجموعه این فاکتورها در کنار یکدیگر بر قیمت و ارزش یک ویلا می افزایند. بنابراین هرچه ویژگی های مثبت یک ویلا بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر می باشد. ویلاهای موجود در سایت شمینا دارای طراحی خاص و زیبا، سند ثبتی با قیمت مناسب می باشند. اگر که قصد خرید ویلا در شمال و در کلارآباد با مناسب ترین قیمت را دارید، می توانید به وب سایت شمینا مراجعه کنید و از ویلاهای متنوع با قیمت کارشناسی شده دیدن نمایید. همچنین برای مشاوره بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه