قرارداد خرید ویلا در شمال

شرایط آب وهوایی مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب مازندران سبب توجه گردشگران و افزایش سرمایه گذاری در شمال شده است و ساخت و ساز در شمال افزایش یافته است. اگر شما هم قصد خرید ویلا در شمال را داشته باشید، پس از آنکه ویلای دلخواه خود را در شمال انتخاب کردید و تصمیم به خرید آن گرفتید باید برای خرید آن اقدام به عقد قرارداد با فروشنده کنید. بی شک داستان های زیادی درباره ی اینکه عده ی زیادی هنگام معامله دقت لازم را به خرج ندادند و کلاه بر سرشان رفته را شنیده اید، پس باید حواستان را خوب جمع کنید و برای عقد قرارداد وسواس به خرج دهید. برای این منظور باید با اصول اولیه عقد قرار داد آشنا باشید، ما در این مقاله قصد داریم شما را با این اصول آشنا کنیم.

 

 

 

قرارداد شامل تعدادی ماده می باشد که ماده یک آن شامل اطلاعات خریدار و فروشنده است که باید اطلاعات دقیق خریدار و فروشنده در آن قید شود. امکانی که در این بند فراهم شده این است که هر کدام از طرفین معامله می توانند تا در غیاب خود از یک فرد دیگر به عنوان شخص ثانی برای معامله استفاده کنند که در این صورت نیاز است تا اطلاعات وی نیز به این بخش افزوده شود.
ماده ی دوم قرارداد شامل اطلاعات ملک مورد قرارداد می باشد که باید اطلاعات آن به طور دقیق تکمیل شود و خریدار اطلاعات ثبتی را با آنچه در واقعیت دیده تطبیق دهد و از صحت آن اطمینان حاصل کند.
ماده ی سوم معامله شامل اطلاعات ثمن معامله می باشد؛ ثمن معامله مبلغی است که شما برای خرید آن ملک پراخت نموده اید. هزینه ی دفترخانه برای ثبت قرارداد نیز بر عهده ی فروشنده است که البته این مسئله می تواند به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده تغییر کند.

 

در انتهای بخش قرارداد نیز لیستی از قواعد و ضوابط وجود دارد که باید به دقت آن را مطالعه کرد. اطلاعاتی شامل تسویه حساب فروشنده که در آن عنوان شده که بدهی های ملک ذکر شده در قرارداد تسویه شده و هیچ گونه بدهی ندارد. همچنین اگر پرداخت مبلغ به صورت چکی باشد و خریدار به هر دلیلی نتواند چک ها را در موعد مقرر پرداخت کند معامله می تواند فسخ شود و مبلغی که برای فسخ قرارداد از پیش تعیین شده، گریبانگیر خریدار خواهد شد.

 

در این مقاله ما ماده های موجود در یک قرارداد را نام بردیم و هر کدام را تشریح نمودیم، گروه پیمانکاران شمینا با توجه به دانش و تخصص در زمینه ی خرید و فروش ویلا در متل قو و خرید ویلا در کلارآباد می تواند شما را در این مهم یاری رساند و خاطره ای خوش، از خرید ویلا در شمال برای شما به جای بگذارد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه