قیمت خرید ویلا در متل قو

شهر زیبا و توریستی متل قو یکی از شهرهای استان مازندران می باشد که از دیرباز مورد توجه گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به شمال را داشتند، قرار گرفته است. این شهر به دلیل نزدیکی به پایتخت و مناطق زیبا و بکرش، گردشگران زیادی را جذب کرده است. متل قو به لحاظ موقعیت جغرافیایی در غرب استان مازندران و در مجاورت شهرهای کلارآباد و عباس آباد قرار گرفته است. به دلیل افزایش تقاضا برای خرید ویلا در متل قو، در سال های اخیر شاهد رشد و افزایش ساخت و ساز در این شهر بوده ایم. اکثر ویلاهای این شهر با طراحی های جدید و مدرن ساخته شده اند و خرید و فروش ویلاهای این شهر از رونق خوبی برخوردارند.

 

شهر زیبای متل قو از امکانات تفریحی و رفاهی خوبی برخوردار می باشد که هر روزه بر میزان این امکانات افزوده می شود. زندگی در متل قو به اندازه ای دلچسب می باشد که بسیاری از افراد از هر فرصت و تعطیلی ای استفاده می کنند و راهی این شهر می شوند. بی شک شهر متل قو یکی از زیبا ترین و دلچسب ترین مقصد گردشگران برای سفر به مناطق شمالی می باشد.

 

 

قرار گرفتن متل قو در فاصله نزدیک از دریا و جنگل باعث شده هنگامی که به این شهر سفر می کنید ضمن لذت بردن از جنگل های انبوه و درختان سر به فلک کشیده آن، بتوانید از زیبایی ساحل نیز به راحتی لذت ببرید. قطعا همه شما تعریف و آوازه این شهر رویایی را شنیده اید و دلتان می خواهد که در این شهر ویلا خریداری کنید. اما لازم است بدانید قیمت خرید ویلا در متل قو، به نسبت بالا می باشد و برای خرید ویلا در متل قو باید هزینه زیادی پرداخت کنید. این شهر دارای مناطق و محله های مختلفی می باشد که قیمت ویلا در هر یک از محله ها متفاوت است.

 

 

دریاگوشه یکی از مناطق قدیمی و اعیان نشین شهر متل قو می باشد که ویلاهای شیک و مجللی در آن ساخته شده است. این شهرک در پای کوه واقع شده است و جز محبوب ترین منطقه های مسکونی متل قو برای خرید ویلا می باشد. هزینه خرید ویلا در دریاگوشه از دیگر مناطق شهر متل قو بیشتر است. چنانچه قصد دارید ویلا با قیمت مناسب خریداری کنید، بهتر است به دیگر مناطق این شهر سر بزنید. اسبچین، تیله کنار، دانیال جز مناطقی هستند که قیمت ویلا در آن ارزان تر می باشد. سی سرا، گرجی سرا، سلامت سرا، وربن و … از دیگر مناطق شهر متل قو می باشند که خرید و فروش ویلا در آن رونق دارد.

 

 

پیش از خرید ویلا در متل قو بهتر است مناطق این شهر را به خوبی بشناسید و از قیمت فروش ملک در منطقه آگاهی داشته باشید. آگاه بودن از قیمت منطقه ما را به این درک می رساند که هر قیمتی را از سوی فروشندگان نپذیریم. برای این کار می توانید از یک مشاور املاک با تجربه نیز کمک بگیرید. قیمت ویلاهای این شهر به عوامل مختلفی بستگی دارد و هیچگاه یک فاکتور نمی تواند قیمت ویلا را تعیین کند. هرچه فاکتورهای مثبت یک ویلا بیشتر باشد، قیمت آن ویلا بالاتر می باشد. موقعیت ویلا یک از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت ویلاهای شهر متل قو می باشد. ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی و کوهستانی قیمت بالاتری دارند. امکانات خاص ویلا نظیر استخر، سونا و … نقش مهمی در تعیین قیمت ویلا دارند. هرچه امکانات یک ویلا بیشتر باشد، آن ویلا جز ویلاهای لوکس به شمار می رود و قیمتش نیز بالا تر است. همچنین نوع سند ویلا و کاربری زمین آن، از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت قیمت ویلا می باشند.

 

بهتر است شما برای خرید ویلا در شمال، روی خرید ویلای مناسب خودتان متمرکز شوید و ویلایی را خریداری کنید که برای شما بهترین گزینه می باشد و به هدفتان نزدیک است. بهتر است هنگام خرید ویلا در متل قو به دنبال ویلایی باشید که رو به رشد است و سپس به قیمت آن فکر کنید. برای انتخاب مناسب ترین ویلا برای خودتان می توانید با مشاورین گروه املاک شمینا تماس بگیرید و خواسته خود را با ما در میان بگذارید. مشاوران ما آماده ارائه بهترین مشاوره و خدمات به شما خریداران محترم می باشند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه