قیمت شهرک امیردشت در کلارآباد

شهرک امیردشت با طراحی زیبا و مدرن یکی از زیباترین و گران ترین شهرک ها در شمال کشور و در شهر کلارآباد می باشد که سال 1351 توسط شادروان علی اصغر توکلیان تاسیس گردید. این شهرک در منطقه خوش آب و هوا و در حاشیه جنگل و دریا قرار دارد که امروزه با گذشت 45 سال از تاسیس آن هنوز هم به عنوان زیباترین شهرک در استان مازندران و حتی کشور به شمار می آید که در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال فعال می باشد.

 

 

مساحت این شهرک 683,867 متر مربع می باشد که به 577 قطعه سنددار تقسیم شده است و متراژ هر قطعه از 800 تا 600/2 متر مربع متغیر است. در حال حاضر از 577 قطعه زمین، 435 قطعه ی آن دارای ویلا می باشند. این شهرک دارای امکانات اختصاصی نظیر آب، برق، گاز و تلفن، راه زیر گذر برای دسترسی به پلاژ اختصاصی، زمین تنیس، زمین والیبال، زمین بسکتبال، پارک طبیعی جنگلی، زمین بازی برای کودکان، جاده سلامت به طول 2 کیلومتر و سایر امکانات رفاهی می باشد. راه دسترسی به این شهرک از خیابان اصلی شهر کلارآباد می باشد.

 

برای خرید ویلا در کلارآباد، شهرک های مختلفی وجود دارد اما هیچ یک از آن ها به اندازه شهرک امیردشت دارای امکانات رفاهی به صورت یکجا نمی باشند. وجود امکانات خاص شهرک امیردشت باعث شده قیمت ویلاها و زمین های این شهرک، نسبت به بقیه نقاط کلارآباد گران تر باشد. به همین دلیل شهرک امیردشت برای کسانی که قصد سرمایه گذاری و خرید ویلا در کلارآباد یا خرید زمین در کلارآباد را دارند، بسیار مناسب می است.

 

از دیگر مزایای دیگر این شهرک می توان به دسترسی آن به مراکز خرید برند در کلارآباد، همسایگی و مجاورت از یک طرف با شهر متل قو و از طرف دیگر با شهرک نمک آبرود اشاره کرد. این شهرک جز شهرک هایی می باشد که همواره خرید و فروش زمین و ویلا در آن رونق دارد و شما می توانید با خرید ملک و سپس فروش آن در هر زمانی، سود خوبی بدست آورید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه