متل قو نقطه هدف خریداران ویلا در شمال

شهر متل قو در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق استان مازندران واقع شده و دارای آب و هوای بی نظیر در تمامی فصول سال می باشد. زیبایی های شهر متل قو را نمی توان در جملات خلاصه کرد بلکه باید از نزدیک آنرا لمس کرد و از جاذبه های طبیعی آن لذت برد. وجود دریا، جنگل، رودخانه، بارندگی و … باعث شده شرایط بی نظیر آب و هوایی در این شهر بوجود آید که مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.

 

 

امروزه شهر متل قو به یکی از شهرهای پرطرفدار برای سرمایه گذاری تبدیل شده است به طوری که افرادی که با خرید ویلا در شمال قصد سرمایه گذاری دارند، با اطمینان، شهر متل قو را انتخاب می کنند. در چند سال اخیر ساخت و ساز ویلا در متل قو به طور چشمگیری افزایش یافته و ساخت انواع ویلا با طراحی های متنوع را در این شهرها شاهد هستیم. به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید ویلا در متل قو می باشند به راحتی می توانند ویلایی مطابق با نیاز خود انتخاب کنند. همچنین افراد می توانند با خرید زمین در متل قو اقدام به ساخت ویلا مطابق با سلیقه خود کنند و هزینه ها را تا حدودی کاهش دهند.

 

 

متل قو علاوه بر برخورداری از موهبت های الهی و زیبایی های چشم نواز، در بخش اقتصادی نیز توسعه بسیاری یافته است. با افزایش خرید و فروش ویلا در متل قو، کسب و کار در این شهر نسبت به گذشته افزایش یافته است. معماری، تاسیسات، برقکاری، جوشکاری، نقاشی و … از جمله مشاغلی هستند که با افزایش ساخت و ساز در این شهر توسعه یافته اند. به دنبال افزایش خرید و فروش ویلا در متل قو و افزایش جمعیت این شهر، رستوران، فست فود، کافی شاپ، فروشگاه های برند و … در این شهر توسعه یافتند به طوری که امروزه شهر متل قو به عنوان یک شهر پر جنب و جوش در شبانه روز شناخته می شود و اکثر فروشگاه ها و رستوران های آن تا پاسی از شب مشغول به فعالیت هستند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه