مراکز خرید در شمال

با توجه به شلوغی، پراکندگی مراکز خرید برند و عدم داتشن زمان کافی در شهر های بزرگ مثل تهران، دسترسی به مراکز خرید امری دشوار شده است. بنابراین مسافرینی که با خرید ویلا در متل قو و یا خرید ویلا در کلارآباد و یا هرکدام از شهر های شمالی، صاحب یک خانه در شمال می شوند، می توانند در هر زمان به راحتی به مراکز خرید و تفریحی دسترسی داشته باشند.

 

بی شک یکی از بخش های حذف ناپذیر سفر به شمال، خرید در بازار شمال می باشد در این مقاله قصد داریم تا فروشگاه هایی که از استقبال بیشتری برخوردار شده اند را به شما معرفی کنیم. هر چند که شما می توانید شاهد مراکز خرید در شهر های شمالی باشید اما بیشتر مراکز برند در شمال کشور در شهرهای نمک آبرود، متل قو، کلار آباد، نوشهر، چالوس، بابلسر و .. وجود دارند.

 

مرکز خرید ایران کتان
یکی از مراکز خرید که بسیار مورد توجه واقع شده و تولید کننده البسه ایرانی می باشد برند ایران کتان است. ایران کتان در شعبات نمک آبرود، نور و رامسر با اقبال بسیاری مواجه شده و افراد بومی و مسافران برای خرید به این مرکز مراجعه می کنند. نزدیکی این مرکز خرید به سواحل خزر موجب شده تا هم بتوانید تجربه ی یک خرید لذت بخش را داشته باشید هم از سواحل دریا لذت ببرید.

 

 

 

مرکز خرید سله بن
سله بن نیز دارای شعبه های مختلف در شمال کشور می باشد که شعبه ی کلارآباد آن بسیار خوش درخشیده است. همچنین شعبه ی بابلسر آن نیز بسیار موفق عمل کرده است. تنوع و خلاقیت محصولات در سله بن توانسته خریداران زیادی را به سمت خود جلب کند و بر محبوبیت خود بیافزاید.

 

 

 

مرکز خرید سالیان
مرکز خرید سالیان یکی از مراکز خریدی است که شما می توانید در بیشتر شهرهای شمالی شعبات آن را مشاهده کنید. سالیان از سال 81 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در میان رقیبان توانسته خوش بدرخشد.

 

مرکز خرید لایکو
مرکز خرید کالای خواب لایکو که توانسته با ارائه ی محصولات با کیفیت و درجه یک از سایر رقیبانش پیشی بگیرد و محصولات با کیفیت به بازار عرضه کند، دارای شعبات متعدد در نوار شمالی مازندران می باشد و شما می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از این مرکز خرید نمایید.

 

مرکز خرید شی شی
مرکز خرید شی شی در محمود آباد واقع شده و نامش در راس مراکز خرید در شمال ثبت شده است و توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و نیازهای آنها را برطرف نماید.

 

در این میان بازار های محلی سنتی نیز در هر یک از شهر های شمالی یافت می شود که هر کدام دارای محصولاتی از صنایع دستی گرفته تا میوه، ماهی و… می باشند.

مراکز خرید بسیاری در شهرهای شمالی یافت می شود که ما به معرفی تعدادی از آن ها بسنده می کنیم. با خرید ویلا در شمال می توانید از این مراکز خرید، دیدن نمایید و خاطره ای خوش از یک خرید موفق داشته باشید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه