مراکز مهم گردشگری در شمال

شهرهای شمالی به خاطر آب و هوای مناسب و مناظر طبیعی زیبا همواره مورد توجه گردشگران زیادی است. در این مقاله قصد داریم مهم ترین مراکز گردشگری در شمال را بر شمریم تا هنگام عزیمت به شمال بتوانید از سفر خود نهایت استفاده را ببرید. در ادامه با مهمترین مراکز گردشگری غرب مازندران آشنا خواهید شد.

 

شهرک توریستی نمک آبرود

نمک آبرود در جاده ی چالوس به سمت تنکابن واقع شده است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی مقصد سفر بسیاری از گردشگران می باشد. نمک آبرود در حاشیه ی جنگل واقع شده و دارای امکانات تفریحی و گردشگری مناسب می باشد. یکی از جاذبه های مهم نمک آبرود تلکابین می باشد و شما می توانید در نمک آبرود علاوه بر استفاده از طبیعت از تلکابین نیز بهره ببرید. تلکابین شما را به دل جنگل ها خواهد برد و شما نمایی از دریا و جنگل کنار هم خواهید داشت، همچنین بعد از پیاده شده از تله کابین می توانید از امکانات تفریحی استفاده نمایید. وجود چنین امکاناتی سبب شده تا خرید و فروش زمین در نمک آبرود و یا خرید ویلا در نمک آبرود توجه سرمایه گذاران به این منطقه افزایش دهد.

 

 

 

 

جنگل دالخانی در شهر رامسر

نام جنگل دالخانی برگرفته شده از روستای هم جوار آن می باشد. این جنگل به عنوان یکی از بکرترین جنگل های شمال کشور به شمار می رود و دارای آب و هوایی کوهستانی با طبیعتی بسیار چشم نواز می باشد و شما می توانید از سکوت جنگل نهایت استفاده را ببرید. وجود جنگل های دالخانی ومناظر طبیعی زیبا در شهر رامسر سبب شده تا سرمایه گذاری در رامسر افزایش یابد و خرید ویلا در رامسر به یکی از فرصت ها برای سرمایه گذاران بدل شود.

 

 

 

 

جنگل های دو هزار تنکابن

بی شک یکی از زیباترین مناطق جنگلی در شمال جنگل های دو هزار در تنکابن است. این جنگل در نزدیکی منطقه ی چالدره قرار دارد و شما می توانید از دو منطقه ی زیبای توریستی دیدن نمایید. این جنگل هنوز بکر بودنش را حفظ کرده و مورد تغییرات دست بشر واقع نشده پس اگر می خواهید از منظره ای بکر دیدن کنید پیشنهاد ما به شما جنگل های دوهزار تنکابن است. یکی از مناطق معروف در جنگل های دوهزار تنکابن منطقه ی دریاسر می باشد که هر ساله میزبان گردشگران زیادی است.
برای رفتن به دریاسر باید آماده ی یک پیاده روی چند ساعته باشید. در راه رسیدن به دریاسر شما پس از عبور از درختان سر به فلک کشیده و جنگلی به دشتی خواهید رسید که در آن رود جریان دارد و با منظره ی کوه با پوشش برفی روبرو می شوید. ساخت و ساز ویلا در حاشیه های جنگل یکی از مواردی است که توجه گردشگران را به خود جلب کرده است و موجب رونق خرید ویلا در تنکابن شده است.

 

 

 

ییلاق گرسماسر در شهرستان رامسر

رامسر به عنوان یکی دیگر از مناطق پر گردشگر در غرب مازندران زیبایی های طبیعی زیادی دارد. یکی از این پدیده های طبیعی ییلاق گرسماسر می باشد که با مناظر طبیعی و دست نخورده و کوهستانی خود علاقه مندان زیادی را به خود فرا می خواند. فاصله ی کم این ییلاق با جنگل دالخانی می تواند گزینه ی خوبی برای بازدید از هر دو منطقه باشد. بر ارتفاعات گرسماسر که بایستید می توانید رامسر را زیر پایتان ببینید. ساخت و ساز ویلا در رامسر نیز به خاطر وجود چنین مواهب طبیعی از رونق خوبی برخودار است.

 

 

 

اگر شما هم جزء علاقه مندان به طبیعت و جاذبه های شمال هستید و دوست دارید که در این مناطق ویلا داشته باشید می توانید با خرید ویلا در شمال از این نعمات بهره مند شوید.
نقاط گردشگری در شمال بسیارند اما، ما به اختصار چند مورد از آن ها را بیان کردیم، امیدواریم که در سفر خود به شمال از این نقاط بهره مند شوید و سفر خوبی را تجربه نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه