مزایا و معایب خرید ویلا در رویان

افزایش قیمت املاک در شمال باعث شده تا افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در شمال باشند. یکی از شهرهایی که در سال های اخیر مورد توجه افراد برای خرید ویلا و سرمایه گذاری قرار گرفته است، شهر رویان می باشد. این شهر یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران می باشد که در شرق شهرستان نوشهر قرار دارد. چنانچه اقدام به خرید ویلا در نوشهر نیز کنید، به راحتی به شهر رویان و زیبایی هایش دسترسی خواهید داشت. وجود طبیعت دست نخورده و بکر در رویان و مناطق مجاور باعث شده هیچگاه از سفر به این شهر خسته نشوید و همواره سفر به این شهر برایتان تازگی و جذابیت داشته باشد. چنانچه قصد سرمایه گذاری و خرید ویلا در رویان را دارید، باید باید این شهر را بشناسید و با مزایا و معایب خرید ویلا در این شهر آشنایی داشته باشید.

 

 

همواره افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستند، با دو موقعیت جنگلی و ساحلی برای خرید ویلا روبرو هستند. عده ای علاقمند به خرید ویلا در دل طبیعت و در کوهپایه ها هستند و عده ای دیگر نیز مناظر ساحلی را برای چشم انداز ویلای خود ترجیح می دهند. اما اگر یک ویلا هر دوی این چشم اندازها را باهم داشته باشد، محبوبیت بیشتری را برای خریداران بوجود خواهد آورد. شهر رویان از جمله شهرهایی است که ویلاهای جنگلی آن علاوه بر چشم انداز جنگل، دارای چشم انداز دریا نیز می باشد و همینطور برعکس؛ یعنی ویلاهای ساحلی نیز در اکثر موارد دارای چشم انداز و ویو جنگلی می باشند.

 

شهر رویان در اطراف خود مناطق مختلفی را برای خرید ویلا و زمین دارد که افراد می توانند با قیمت مناسب تری اقدام به خرید ویلا در این مناطق کنند. این شهر دارای ظرفیت های مناسبی برای رشد و سرمایه گذاری می باشد. چنانچه با سرمایه ای که امروز در دستتان هست اقدام به خرید ویلا و یا زمین در این شهر کنید، در سال های آینده ارزش سرمایه تان چندین برابر خواهد شد.

 

هرچه از مزایای خرید ویلا در رویان بگوییم، کم گفته ایم. اما هنگام خرید ویلا باید نکاتی مانند سند ویلا، فاصله مناسب از جاده های اصلی را در نظر بگیریم. چرا افزایش خرید و فروش در این شهر باعث شده برخی از افراد از این فرصت سوء استفاده کنند و اقدام به ساخت غیر مجاز ویلا در این مناطق کنند. چنانچه قصد خرید ویلا در شهرهای شمالی و شهر رویان را دارید، می توانید با مشورت یک فرد با تجربه و یا با کمک مشاورین املاک مورد اعتماد این کار را انجام دهید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه