مسیر دسترسی به ویلا در شمال

زمانی که قصد خرید ویلا در شمال را داریم، چه ویلای ساحلی و چه ویلای جنگلی، برایمان مهم است که ویلایمان را با قیمت مناسب و در جای دنج و با مسیری سر راست و آسفالت از خیابان اصلی خریداری کنیم تا هنگام رفت و آمد و آدرس دهی کمتر دچار مشکل شویم.

یکی از مشکلاتی که همواره هنگام بازدید از ویلا وجود دارد و افراد را از خرید ویلا در شمال منصرف می کند، مسیر نامناسب ویلا می باشد. توجه به مسیر مناسب ویلاها برای مشاورین املاک می تواند یک مسئله راهبردی باشد چرا که می توانند فایل ها و ویلاهای فروشی مناسب به لحاظ مسیر دسترسی، به خریداران معرفی کنند و باعث رضایت و اعتماد مشتریان شوند.

 

 

مسیر مناسب دارای ویژگی های زیر می باشد:

 

1-نزدیکی به راه اصلی کشور: شهرهایی شمالی مانند متل قو، کلارآباد، نمک آبرود، نوشهر و … جزء مناطقی هستند که به راه های اصلی کشور نزدیکند. این شهرها به جاده هراز آمل، جاده کندوان مرتبط هستند از همین رو بهترین شهر برای پایتخت نشینان می باشد.

 

2-قرار گرفتن ویلا در مسیر آسفالته: بسیاری از ویلاها که در مسیر خاکی و ناهموار قرار دارند برای خریداران مناسب و ایده آل به نظر نمی رسند. بنابراین مشاور املاک باید با انتخاب فایل هایی در مسیر هموار و آسفالته، به وقت و هزینه خریدار توجه کند.

 

3-مسیرهای نزدیک به ساحل و جنگل: در بسیاری از مناطق که جنگل و دریا در فاصله نزدیک به هم قرار دارند، خریدار با دور شدن از جاده سراسری از خرید ویلا منصرف می شوند. بنابراین انتخاب فایل هایی نزدیک دریا و جاده می تواند باعث فروش بهتر و بیشتر ویلا در آن مناطق شود.

 

4-عبور از مسیر تهرانی نشین و غیر بومی: بیشتر افرادی که به دنبال خرید ویلا در متل قو و یا خرید ویلا در کلارآباد هستند، ویلایی را می پسندند که از بافت محلی و بومی نشین دور باشد و در منطقه ای قرار بگیرد که مسیر آن تهرانی نشین باشد و تنوع ویلاهای مدرن در آن زیاد باشد.

 

چنانچه به دنبال خرید زمین در شمال و یا خرید ویلا در شمال در مسیر هموار و نزدیک به مسیر اصلی می باشید، می توانید با گروه مشاورین شمینا تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم در حوزه های فوق را دریافت کنید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه