معاوضه ویلا و ملک در شمال

معاوضه در لغت مبادله کردن و در اصطلاح به مبادلۀ کالا و خدمات گفته می‌شود. در گذشته، هر تولید کننده، آن‌چه را که زیادتر از احتیاج خود داشت را با کالا یا خدمات، تولید کنندۀ دیگری که کالا یا خدماتی غیر از تولید این داشت مبادله می‌کرد. بدین عمل معاوضه گفته می‌شود. معاوضه در اصطلاح حقوقی به مبادلۀ کالا به کالا گفته می‌شود.

 

 

 

امروزه با افزایش قیمت ویلا در شمال، شاهد معاوضه در خرید و فروش ویلا در متل قو ، خرید و فروش ویلا در کلارآباد و یا سایر شهرهای شمالی هم جوار هستیم. این عمل مشتریان خاص خودش را دارد که اغلب خواهان معاوضه ویلا در شمال با آپارتمان یا ملک مسکونی و یا خودرو هستند.

 

در شرایط کنونی، شاهد کاهش ارزش وجه کشور در مقابل ارزش ملک در کشور هستیم. برای اینکه خرید و فروش ویلا در شمال در زمان تورم کشور راکد نماند، معاوضه می تواند باعث رونق خرید و فروش در این مناطق شود.

 

معمولا خریداران ویلا در شمال خواستار معاوضه ویلا با ماشین، ملک و زمین در شهرهای دیگر می باشند. اما کمتر پیش می آید ویلاداران راضی به این کار شوند. زیرا اولویت آنها معاوضه ویلا با آپارتمان یا ملک تجاری در تهران یا کرج می باشد. در هنگام معاوضه باید بدانیم که معاوضه، با ملک هم ارزش خود به لحاظ قیمت صورت می گیرد و یا طبق نظر کارشناسان مابه التفاوت آن پرداخت شود تا به قیمت واقعی معاوضه شود.

 

افرادی هستند که در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و … زندگی می کنند و صاحب ویلا در شمال هستند. این افراد به دنبال معاوضه ویلایشان با آپاتمان در شهرهای محل سکونتشان هستند. همچنین از موارد زیادی که در معاوضه ویلا در شمال به چشم می خورد، معاوضه ویلا در شمال با آپارتمان در تهران می باشد که معمولا با موافقت طرفین این کار انجام می شود.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه