نکات خرید زمین در شمال

افراد با اهداف سرمایه گذاری و یا ساخت مسکن اقدام به خرید زمین در شمال می کنند. برای خرید زمین در شمال باید نکاتی را مد نظر قرار داد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

اگر با هدف ساخت ویلا اقدام به خرید زمین در شمال می کنید باید دقت کنید که زمین شما درون بافت واقع شده باشد زیرا برای زمینی که درون بافت نباشد نمی توانید مجوز ساخت دریافت کنید و در صورت ساخت ویلا بدون جواز، نمی توانید برای ویلای خود امتیازات آب، برق، گاز و تلفن را دریافت کنید.

 

 

 

– هنگام خرید زمین در شمال باید یک مشاور املاک قابل اعتماد پیدا کنید. اینکه مشاور املاک شما دارای مجوز از اتحادیه ی مشاورین املاک باشد نخستین اصل برای انتخاب مشاور املاک به شمار می رود. در مرحله ی بعد مشاور املاکی را انتخاب کنید که مدتی از فعالیت آن می گذرد و تجربه ی کافی را در خرید و فروش کسب کرده است.

– باید از اطلاعات هویتی فروشنده با دریافت کارت ملی و شناسنامه و تطبیق آن با اطلاعات مالک سند اطمینان حاصل کنید .

 

– هنگام خرید زمین ، حدود و اربعه ای که در سند زمین ذکر شده با آنچه که در واقعیت می بینید، تطبیق دهید و از صحت آن اطمینان حاصل نمایید.

– مطمئن شوید که فروشنده ممنوع المعامله نیست و اگر زمین به وی به ارث رسیده است، باید گواهی حصر وراثت را به همراه داشته باشد.

 

– اگر فردی که مبایعه نامه را امضا می کند وکیل، ولی یا قیم مالک است باید وکالت نامه را از وی درخواست نمود و توجه کنیم که حق فروش ملک را دارد یا خیر.

– هنگام خرید زمین پس از انجام معامله کد رهگیری دریافت کنید. همچنین برگه ی مبایعه نامه باید پرینت شده و دارای هولوگرام اتحادیه باشد و مشخصات اتحادیه در آن مشخص باشد.

 

مشاور املاک مناسب می تواند به شما در خرید موفق ملک کمک بسیار کند. توجه داشته باشید که برای خرید زمین در شمال حتما از بنگاه های همان منطقه استفاده کنید. گروه تخصصی املاک شمینا با تجربه و تخصص چند ساله در خرید و فروش ویلا در شمال می تواند شما را در خرید زمین در کلارآباد ، متل قو ، نمک آبرود، نوشهر، نور، چمستان، رویان و نمک آبرود که منطقه های تحت پوشش این مجموعه است یاری رساند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه