هوشمند سازی ویلای شمال

پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهای الکترونیکی جدید اثرات مثبتی روی صنعت ساخت و ساز نیز داشته است که یکی از این اثرات مثبت هوشمند سازی ویلا می باشد. اخیرا شاهد رشد روز افزون ویلاهای هوشمند هستیم. هوشمند سازی ویلا یا BMS به شما این امکان را می دهد که به راحتی و از راه دور ویلای خود را تحت نظر داشته باشید و از امنیت آن اطمینان حاصل کنید. این مسئله به خصوص زمانی که شما ویلایی در شهری غیر از شهر محل زندگی خود خریده باشید اهمیت پیدا می کند. شما می توانید با استفاده از موبایل خود که به اینترنت متصل است ویلای خود را مدیریت کنید.

 

 

سیستم BMS از دوربین ها و سنسورهایی که در نقاط مختلف ویلا به کار گرفته شده است استفاده می کند. بخش های مختلف ویلا مانند فضای سبز، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و .. را می توان با استفاده از سیستم هوشمند مدیریت کرد.

اگر شما جزء افرادی باشید که در شمال زندگی نمی کنید اما اقدام به خرید ویلا در شمال کرده است، با به کارگیری سیستم هوشمند می توانید ویلای خود را کنترل کنید. می توانید در تابستان قبل از ورود به منزل کولرها را روشن کنید و یا در زمستان، خانه را پیش از ورود گرم کنید تا هنگام ورود به ویلا دیگر وقت را صرف گذراندن در شوفاژخانه و کارهای از این قبیل نکنید و فقط از سفر لذت ببرید.
همچنین شما می توانید روشن و خاموش بودن چراغ های منزل را از راه دور کنترل کنید و برای روشن و خاموش شدن آن زمان مشخصی را تعریف نمایید. از ویژگی های مهم سیستم BMS این است که هنگام بروز خطراتی همچون نشت گاز، ترکیدگی لوله و .. می تواند آن را به شما اعلام کند.

 

قطعا فضای سبز ویلا یکی دیگر از مواردی است که شما می خواهید هنگام ورود به ویلا آن را شاداب و سرسبز ببینید. هوشمند سازی به راحتی این امکان را در اختیار شما می گذارد و می توانید سیستم آبدهی به گیاهان خود را متناسب با تغییرات آب و هوا تنظیم نمایید و خیال خود را بابت فضای سبز ویلا راحت کنید.

 

 

شاید عده ای هوشمند سازی را تنها مختص ویلاهای لوکس بداند ولی خوب است بدانید هوشمند سازی اگرچه هزینه هایی را به همراه دارد اما امکانات، امنیت و آسایشی که برای شما فراهم می کند بسیار بیشتر از هزینه ها است و استفاده از تکنولوژی روز همیشه یک گام رو به جلو محسوب می شود. پیشنهاد ما به شما برای خرید ویلا در شمال ، خرید ویلای هوشمند در شمال می باشد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه