ویلای ارزان در شمال

با داغ شدن بازار خرید و فروش ویلا در شمال، تعداد خریداران ویلا در این مناطق نیز افزایش یافته است. این مسئله به خصوص در فصول پرگردشگر سال بیشتر مشهود است و تقاضا برای خرید ویلا افزایش می یابد. شهرهایی همچون کلارآباد، متل قو، نوشهر، نور، رویان، چمستان، محمودآباد و منطقه ی توریستی نمک آبرود توانسته اند در میان شهرهای شمالی خوش بدرخشند و گردشگران زیادی را به خود جلب نمایند. جذب و ورود گردشگر به هر منطقه ای موجب رشد آن منطقه و بهبود شرایط اقتصادی و جذب سرمایه گذار به آن منطقه می شود. این اتفاق درباره ی شهرهای یاد شده افتاده است و سرمایه گذاری هایی در غالب ساخت شهرک، هتل، ویلا و… در این مناطق صورت گرفته است.

 

 

در برخی از شهرها قیمت زمین و ملک به نسبت سایر نقاط بیشتر است و این مسئله به خاطر میزان استقبال عمومی از آن منطقه است. مثلا قیمت زمین در منطقه ای مانند نمک آبرود که یکی از مناطق توریستی به شمار می رود به نسبت سایر مناطق بالاتر است و ویلاهایی که در این منطقه به فروش می رسند قیمت بیشتری دارند و شما می توانید این مسئله را هنگام خرید ویلا در نمک آبرود و یا خرید ویلا در متل قو مشاهده نمایید.

 

شهرهایی همچون چمستان و محمودآباد به دلیل اینکه در حال رشد و توسعه هستند قیمت زمین و ویلا در این مناطق مناسب تر است. محمودآباد شهری ساحلی است و ویلاهای ساخته شده در این شهر ساحلی و ویلاهایی که در چمستان ساخته می شوند جنگلی هستند زیرا چمستان در منطقه ای جنگلی واقع شده است. اگر به دنبال ویلای ارزان هستید و از دوستداران ویلای ساحلی هستید می توانید اقدام به خرید ویلا در محمودآباد کنید و اگر ویلای جنگلی می پسندید می توانید اقدام به خرید ویلا در چمستان نمایید.

میزان تقاضا برای خرید ویلا در هر شهری به عوامل مختلفی همچون امکانات، فرهنگ حاکم بر منطقه، جاذبه های آن شهر و … بستگی دارد و این تقاضا روی قیمت ویلا نیز تاثیر گذار است به گونه ای که با افزایش تقاضا، قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه