ویلای جنگلی و ویلای ساحلی چه تفاوتی باهم دارند

اغلب خریداران ویلا در شمال، اقدام به خرید ویلای ساحلی در شمال یا خرید ویلای جنگلی در شمال می کنند. بنابراین مهم است که تفاوت و ویژگی های این دو ملک را بهتر بشناسیم.

 

وقتی صحبت از ویلای ساحلی در شمال می شود منظور ویلاهای لب دریا (لب لب آب)، ویلاهای با چند پلاک (قواره، ویلا) فاصله تا لب دریا و یا حتی همه ویلاهای بین ساحل دریا تا جاده ساحلی است که ویلای ساحلی محسوب می شود. در بعضی شهرها ممکن است ویلایی که صدها متر تا دریا فاصله دارد نیز به عنوان ویلای ساحلی معرفی شود. بادهای معتدل ساحلی، پارک ها و ورزش های ساحلی و آبی، امواج دریا و مناظر ساحلی از ویژگی های ویلاهای ساحلی می باشد. اکثر ویلاهای ساحلی در کوچه های منتهی به ساحل دریا و یا شهرک های ساحلی قرار دارند و این ویلاها تحت عناوینی مثل ویلای پلاک 1 دریا، ویلا پلاک دوم دریا و … خرید و فروش می شوند.

 

 

ویلاهای جنگلی اغلب در فاصله دورتر از ساحل در زمین های کشاورزی، باغات، مرتع، زمین ها جلگه ای و جنگلی ساخته می شوند. این زمین های جنگلی در داخل بافت مسکونی قرار دارند و برای ساخت و ساز هیچ مشکلی ندارند و خریدار می تواند به راحتی جواز ساخت و پروانه ساخت بگیرد. ویلای جنگلی در شمال دارای چشم انداز بسیار عالی به جنگل و مناظر و طبیعت سرسبز اطراف آن دارد و همچنین قیمت آن نسبت به ویلاهای ساحلی مناسب تر می باشد.

 

 

چنانچه به دنبال خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال در موقعیت های مختلف ساحلی و جنگلی هستید، می توانید با گروه مشاورین شمینا تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم در حوزه های فوق را بصورت اختصاصی دریافت کنید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه