ویلای قدیمی در شمال بخریم یا ویلای نوساز؟

خرید ویلا در شمال به خاطر مناظر طبیعی زیبا از دیر باز مورد توجه بوده است و ذهن هر شنونده ای را بعد از شنیدن نام شمال به سمت جنگل و دریا می برد. همین مسئله می تواند انگیزه ای برای خرید زمین در شمال و ساخت ویلا را رقم بزند. هنگام خرید ویلا در متل قو (سلمانشهر) شاید وسوسه شویم تا نگاهی به ویلاهای قدیمی این شهر هم بیاندازیم و آن ها را نیز برآورد و با نمونه های دیگر مقایسه نماییم تا شاید بتوانیم اقدام به خرید و بازسازی آن کنیم و با صرف هزینه ی کمتری صاحب ویلا در شمال شویم. در این مقاله می خواهیم به بررسی و مقایسه ی ویلاهای قدیمی با ویلای نوساز بپردازیم.

 

 

 

در ابتدا لازم است که ببینیم ویلای قدیمی به چه ویلایی اطلاق می شود. فعالان مسکن بر این باورند که ویلایی که از عمر آن 20 تا 30 سال گذشته باشد، ویلای قدیمی خوانده می شود. ویلاهای قدیمی معمولا دارای یک طبقه اند و در میانه حیاط جای گرفته اند و اطراف آن را فضای سبز در بر گرفته است. ویلاهای قدیمی به خاطر صفا و سادگی که تداعی می کنند در ذهن ما زیبایی خاص خود را دارند و گوی سبقت را در عین سادگی از ویلاهای نوساز ربوده اند.

 

از مواردی که هنگام خرید ویلا در متل قو بایدبه صورت وسواس گونه به آن دقت کرد، مصالحی است که در ساخت ویلا مورد استفاده قرار گرفته است. اگر مصالح ساختمانی کیفیت مطلوب نداشته باشند در گذر زمان شاهد فرسایش زود هنگام ویلا خواهید بود. امروزه استفاده از سازه های پیش ساخته ای همچون CFS و LFS و همچنین موادی که موجب کاهش هدر رفت انرژی می شوند، بسیار مورد توجه واقع شده است. بنابراین ویلاهای قدیمی که اغلب از این نعمات محرومند حرف زیادی در این زمینه برای رقابت با ویلاهای نوساز ندارند.
تنوع در طراحی داخلی و نمای خارجی ویلاهای نوساز بسیار زیاد است و نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. ویلاهای قدیمی هم هر چند ساده اند و زیبا اما پاسخگوی سلایق امروزی نیستند و ویلاهای نوساز در این زمینه طرفداران بیشتری دارد.

 

 

 

ویلاهای قدیمی را شاید بتوان به عنوان یک سرمایه گذاری در شمال هم قلمداد کرد، با خرید ویلای قدیمی در متل قو شما می توانید پس از استفاده از ویلا، هر هنگام که خواستید بنای قدیمی را تخریب و در زمین ویلا، اقدام به ساخت ویلا در متل قو کنید. در میان شهرهای شمالی و در غرب مازندران، ویلای قدیمی در نوشهر بسیار مشاهده می شود. رامسر نیز به مامنی امن برای ویلاهای قدیمی تبدیل شده است و شما می توانید اقدام به خرید ویلای قدیمی در رامسر کنید.

 

با تمام خاطراتی که در ذهن از ویلاهای قدیمی داریم، نمی توان به بودن همیشگی این ویلاها دل خوش بود زیرا در هر حال، فرسوده و غیر قابل سکونت خواهند شد و نیاز به بازسازی و مرمت جزو حذف ناپذیر این ویلاهاست. ویلای قدیمی در متل قو در حال کاهش است و جایشان را به ویلای نوساز می دهند. اگر با خواندن این مقاله هنوز هم قصد خرید ویلای قدیمی در شمال را دارید گروه پیمانکاران شمینا با توجه به بانک اطلاعاتی کامل از ویلاها در شمال کشور می تواند به شما در خرید آسان ویلا در شمال کمک کند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه