ویلای لاکچری در شمال

با گسترش ساخت و ساز ویلا در شمال علایق به سمت ویلاهای خاص و لوکس افزایش یافته و افراد تمایل دارند تا اقامت چند روزه شان در شمال را در ویلاهایی با امکانات کامل سپری کنند. مهم ترین ویژگی ویلاهای لوکس را می توان مدرنیته بودن و میزان امکانات آن نام برد که حس آرامش را به ساکنین آن القا می کند. در واقع می توان گفت امکانات است که در ویلاهای لاکچری حرف اول را می زند و هر چه میزان امکانات یک ویلای لاکچری بیشتر باشد آن ویلا با ارزش تر است. در ادامه به بیان ویژگی های ویلای لاکچری می پردازیم.

 

 

 

فضای سبز ویلای لاکچری: در طراحی فضای سبز ویلا از مولفه های زیادی استفاده می شود بهره گیری از گیاهان و درختچه و درختان مختلف در رنگ های متنوع و چمن کاری مرسوم ترین کارهایی است که در ایجاد فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد. از مولفه های دیگری همچون باربیکیو، آلاچیق، مجسمه، آبنما و استخر در طراحی فضای سبز ویلا استفاده می شود.

 

استخر: استخر یکی از مولفه های مهم ویلاهای لوکس به شمار می رود که تاثیر زیادی بر زیبایی ویلا نیز دارد. استخر می تواند به صورت سرپوشیده یا روباز باشد و اطراف آن مبلمانی برای استراحت و ریلکس کردن در نظر گرفته می شود. استخر بدون شک یکی از مواردی است که در خرید ویلا در شمال مجذوبتان خواهد کرد.

 

آلاچیق: آلاچیق نیز برای لذت بردن از زیبایی های شمال در فضای آزاد ساخته می شود و یکی از اجزای مهم در ویلای لوکس به شمار می رود. در آلاچیق میز و صندلی برای نشستن در نظر گرفته می شود و می توان اطراف آن را با گیاهان بالارونده تزئین کرد.

 

باربیکیو: برای پخت و پز در فضای باز و یک دور همی خانوادگی در فضای سبز ویلا، وجود یک باربیکیو ضروری است. می توانید در اطراف باربیکیو مبلمان و فضای برای نشستن نیز در نظر بگیرید تا از این فضا نهایت استفاده را ببرید.

 

نمای بیرونی: نمای بیرونی تاثیر زیادی در زیبایی ویلا دارد و نخستین تاثیر را روی افراد می گذارد بنابراین طراحی یک نمای مناسب برای ویلا بسیار مهم است. این مسئله به خصوص در ویلاهای لوکس بسیار اهمیت دارد زیرا خریدار ویلای لوکس این انتظار را دارد که ویلایی که برای آن قرار است پول زیادی پرداخت کند نمای قابل توجهی داشته باشد. در ساخت نمای بیرونی ویلاهای لاکچری از طرح های خاص استفاده می شود و مصالحی که در ساخت نما به کار گرفته می شود از مواد با کیفیت و مرغوب هستند. هنگام خرید ویلا در متل قو یا خرید ویلا در نمک آبرود ویلاهای با نمای زیبا و متفاوت را می توانید مشاهده کنید و در ساخت بیشتر این نماها از سنگ های لوکس استفاده شده است.

 

نمای داخلی: در طراحی نمای داخلی به انتخاب مصالح با کیفیت و لوکس توجه زیادی می شود. استفاده از سنگ مرمر یا لمینت در کف ویلاهای لوکس، استفاده از کاغذ دیواری در بخش های مختلف دیوار، گچ کاری سقف و استفاده از سقف های کاذب از مواردی هستند که باید در نمای داخلی ویلا مورد توجه قرار گیرند.

 

سالن ورزشی: یکی از امکاناتی که اخیرا به ویلاهای لاکچری اضافه می شود سالن ورزشی است. در فضای داخلی ویلا بخشی را برای قرار دادن میز بیلیارد، دستگاه های بدنسازی و سایر امکانات ورزشی در نظر می گیرند. همچنین در فضای بیرونی ویلا زمین گلف، تنیس یا غیره در نظر گرفته می شود.

 

اتاق خواب مستر: اتاق خواب مستر بزرگتر از اتاق خواب های معمولی است و دارای امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، حمام، مبلمان و … است و ویوی خوبی به فضای اطراف دارد. معمولا در ویلاهای لوکس بیش از یک اتاق خواب مستر تعبیه می شود.

 

 

فضاهای اضافی: ویلاهای لاکچری علاوه بر اتاق خواب، نشیمن و پذیرایی، دستشویی و حمام که در همه ی ویلاها وجود دارند، دارای بخش های دیگری همچون اتاق مطالعه، راندری روم(اتاقی که در آن ماشین لباسشویی، میز اتو و رخت چرکها قرار می گیرد) ، کلوزت روم(اتاقی که در آن کمد لباس را قرار می دهند)، اتاق کار، اتاق بدن سازی، تی وی روم(اتاق تلویزیون) و … هستند.

 

وسایل منزل و اکسسوری: وسایلی که در ویلاهای لوکس استفاده می شوند هم، باید لوکس باشند و معمولا از مبلمان و تابلوهای بزرگ در ویلاهای لوکس استفاده می شود زیرا متراژ این ویلاها زیاد است و برای آنکه وسایل به چشم بیایند باید از وسایل بزرگتری استفاده کرد.

 

امنیت: امنیت یک بحث بسیار مهم است و در ویلاهای لاکچری این مسئله بسیار ضروری تر به نظر می رسد. برای تامین امنیت ویلاهای لاکچری از حفاظ، درب های ضد سرقت، دوربین مدار بسته و دزدگیر استفاده می شود. در این ویلاها معمولا یک سوئیت جداگانه برای اقامت نگهبان در نظر گرفته می شود و می توانید اقدام به استخدام نگهبان برای ویلای خود نمایید.

 

هوشمندی: هوشمندی امکان تقریبا جدیدی است که استفاده از آن در ویلاها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سیستم های به کار گرفته شده در ویلای هوشمند به شما این امکان را می دهد که از دور ویلای خود را کنترل کنید این مسئله به خصوص زمانی که شما به طور دائم در ویلای خود سکونت نداشته باشید اهمیت پیدا می کند.

 

نورپردازی: برای آنکه بتوانید از بخش های مختلف ویلا در شب استفاده کنید و زیبایی بخش های مختلف آن نمایان باشد نورپردازی انجام می شود. از چراغ های دفنی برای مسیر پیاده رو، از چراغ های دیواری در محوطه ی اطراف و از چراغ های ریسه ای روی درختان و درخنچه ها استفاده می شود.

 

 

برای طراحی بخش های مختلف ویلاهای لاکچری از متخصصین متبحر در همان زمینه استفاده می شود تا کارها به صورت دقیق انجام شود. ویلاهای لاکچری همانطور که از نامشان پیداست قیمتی به مراتب بالاتر از ویلاهای معمولی دارند و دلیل این اختلاف قیمت همانطور که ذکر شد وجود امکانات فراوان است. اگر شما هم جزء علاقه مندان به ویلاهای لوکس هستید می توانید این ویلاها را در شمال خریداری کنید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه