ویژگی های یک ویلای خوب در شمال

هنگام خرید ویلا در شمال باید موارد زیادی را برای اینکه بتوان دست به یک انتخاب درست زد در نظر گرفت. در نظر گرفتن آب و هوای مرطوب شمال یا اینکه شما در چه شهری از شمال قصد خرید ویلا را دارید و … مواردی است که باید به آن توجه نمود. در ادامه ی این مقاله می خواهیم مواردی که برای خرید ویلا به آن توجه نمود را بیان نماییم.

 

 

آب و هوای منطقه: باران و رطوبت مشخصه ی بارز مناطق شمالی است و هنگام خرید ویلا باید به رعایت اصول عایق بندی، استفاده از مصالح متناسب با آب و هوای شمال، ارتفاع مناسب ویلا از سطح زمین برای پیشگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان و.. توجه نمود. اگر قصد خرید ویلا در متل قو را دارید باید بدانید که مناطق ساحلی به نسبت مرطوب تر از مناطق جنگلی هستند و از این نظر ویلاهای جنگلی بهترند.

 

اجتناب از تصمیم گیری احساسی: موقعیت و امکانات ویلاهای ساخته شده در شمال تنوع زیادی دارند و این مسئله باعث شده تا انتخاب های زیادی پیش روی شما باشد. در این زمان باید توجه کنید که از انتخاب احساسی اجتناب و بتوانید عاقلانه عمل کنید و ویلایی مناسب برای مناطق شمالی و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده خریداری نمایید.

 

عدم مذاکره با چندین فروشنده: هنگامی که قصد خرید ویلا را دارید از اطلاعات چند مشاور املاک استفاده نمایید اما وقتی هنوز تصمیم نگرفته اید و علاقه مند به دیدن موارد دیگر هم هستید وارد مذاکره نشوید؛ زیرا این کار ممکن است منجر به ایجاد بی اعتمادی نسبت به شما شود. بعلاوه اینکه اگرچه بعضی از مشاورین املاک در شمال رقیب کاری یکدیگر هستند اما با هم در ارتباطند و اطلاع آن ها از این مسئله، ممکن است باعث ایجاد بی توجهی به حرف ها و درخواست های شما شود.

 

آگاهی پیش از ورود به بازار: قبل از اینکه اقدام به خرید ویلا کنید از طریق اینترنت اطلاعات کافی در مورد مشاور املاک و ویلایی که مورد پسند شما می باشد کسب کنید زیرا با این کار، آگاهانه می توانید اقدام به خرید ویلا نمایید. تنوع ویلاهای ساخته شده در رویان بسیار زیاد است و حتما قبل از خرید ویلا در کلارآباد درباره ی بازار خرید و فروش ویلا در کلارآباد آگهی کسب کنید.

 

انعطاف پذیر بودن در معامله: هنگام خرید ویلا بعد از پسندیدن ویلا و اقدام به خرید آن ممکن است شما بخواهید با توجه به قمیت اعلام شده تخیف بگیرید. باید بدانید که فروشندگان به صورت محدود می توانند تخفیف بدهند و بیشتر از آن به ضرر آن هاست . بنابراین بهتر است یا با قیمت نهایی فروشنده توافق کنید یا ویلای متناسب با بودجه ی خود خریداری کنید.

هنگام خرید ویلا در شمال باید ابتدا به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید توجه نمایید و سپس با آگاهی و شناخت از منطقه اقدام به خرید ویلایی متناسب با نیاز خود نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه