چارز کلارآباد کجاست؟

چارز منطقه ای است که در استان مازندران و در شهر کلارآباد واقع شده است. این منطقه از جنوب به دامنه های سرسبز رشته کوه البرز، از شمال به شهر کلارآباد و دریای خزر، از غرب به اسپیرود و از شرق به منطقه جیسا منتهی می شود. این منطقه جنگلی به دلیل سرسبزی و مناظر زیبایی که در اطراف خود دارد، امروزه مورد توجه افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، قرار گرفته است. فاصله این روستا تا اولین مرکز خرید حدود 3 کیلومتر و از شهرستان عباس آباد 17 کیلومتر می باشد. همچنین شما می توانید با خرید ویلا در کلار آباد (چارز)، از زیبایی ها و جاذبه های شهر متل قو (سلمانشهر) نیز بهره مند گردید.

 

 

کلارآباد یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای استان مازندران می باشد که در ادوار گذشته به دلیل وجود مبلمان شهری زیبا به عنوان شهر سلامت و زیبا انتخاب گردید. از معروف ترین روستاهای کلارآباد، روستای چارز می باشد. طبق سرشماری سال 1390، این روستا دارای 278 خانوار و 906 نفر جمعیت می باشد که امروزه با گسترش ساخت و ساز و خرید و فروش ویلا در کلارآباد، این جمعیت افزایش یافته است. گویش مردم این منطقه مازندرانی و فارسی می باشد.

 

راه های دسترسی به چارز

راه های رفتن به روستای چارز بسیار آسان و دسترسی به آن ساده می باشد. شما برای رفتن به چارز می توانید از سه محور مختلف وارد شهر کلارآباد شوید و سپس به روستای چارز بروید. اولین مسیر، جاده کندوان می باشد. چنانچه در شمال یا غرب تهران زندگی می کنید و قصد آمدن به این منطقه را دارید، از محور کندوان وارد شهر چالوس می شوید و با گذر از شهر چالوس و منطقه نمک آبرود، وارد شهر کلارآباد می شوید که سپس می توانید به این روستا سفر کنید. دومین مسیر برای رفتن به کلارآباد و روستای چارز، محور هراز می باشد که باید شهرهای آمل، محمودآباد، نوشهر و چالوس را طی کنید تا به این منطقه برسید. سومین مسیر، جاده رشت می باشد که پس از گذر از شهرهای رشت، لاهیجان، رامسر، تنکابن، وارد شهر کلارآباد می شوید.

با خرید ویلا و زمین در چارز می توانید اقدام به سرمایه گذاری پرسود کنید. چرا که املاک این منطقه به سرعت در حال افزایش ارزش می باشند.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه